Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei, emnet sier vel det meste. Hvor kan jeg melde meg på? fristen går jo ut i morgen Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Her: http://www.uio.no/studier/nystudent/fadder...ding/index.html Les på brevet du fikk fra uio om du trenger å melde deg på eller ikke. På mitt brev stod det at jeg ikke trengte å melde meg på, tror det hvertfall gjelder for de som skal studere informatikk. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Tusen takk Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 No problem Hva skal du studere? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Årsenhet psykologi Hehe. Klarte ikke bestemme meg for hva jeg skulle bli enda gitt Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hehe, nei det er ikke så greit Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 trodde man fikk utdelt dette automatisk jeg? Skal studere fysikk, og tror ikke jeg fikk noe om å melde seg opp? Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er forskjellig fra kurs til kurs. Det skal stå på brevet du fikk fra uio, hvis du er usikker, skader det sikkert ikke å melde seg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå