DementedAlbino Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 HAr provd med wmp 9 og bsplayer med får ikke noen av de til å spille av svcd. Hva trenger jeg for å få spillt av svcd? Lenke til kommentar
anicet Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du mangler codex , last ned nimo codex pack da kan du spille vcd i WM 9.0 pluss mye annet Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har du forsøkt Power DVD, skal takle det meste. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det fungerer nå å spille av svcd i WMP 9.0 også, så lenge man har installert WMP 9.0 Codec Pack? Går nå fint her i hvertfall, og jeg har ikke installert noe Nimo ved siden av. Men PowerDVD er uansett å foretrekke! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 JA har prøvd med power dvd. Får unsuported format når jeg velger å spille av cden med filmen på. Nimo vil jeg ikke instalere. Blir bare kluss når jeg skal se xvid filmer da. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Dersom WinDVD nekter å spille svcd'en, er den ikke kodet riktig. Har opplevd det samme noen ganger før, og det virker som om PowerDVD klarer å spille de flest av disse platene. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Dersom WinDVD nekter å spille svcd'en, er den ikke kodet riktig.Har opplevd det samme noen ganger før, og det virker som om PowerDVD klarer å spille de flest av disse platene. Jeg har ikke prøvd med windvd, men tenkte å teste det nå. Trenger jeg noen codec for å kunne spille svcd i windvd og power dvd? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Har testet windvd nå, der fungerte den utmerket. Synes det er rart at den ikke ville spilles av i power dvd. Hva er adressen til den siden hvor jeg kan se hvilke dvd spillere som takler de forsjellige formatene? Tenker selfølgelig på stand alone dvd spillere. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 SVCD skal kunne spilles med stasjonære dvd spillere (jeg gjør det) og dvd program på pc. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 SVCD skal kunne spilles med stasjonære dvd spillere (jeg gjør det) og dvd program på pc. Ikke alle stasjonære spillere støtter det. Særlig ikke de litt eldre (2 år +). Lenke til kommentar
francis Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 er du sikker på at det ikke er noe galt med selve cden eller fila på cden? Skjer rett som det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå