Gå til innhold

BK: Se på meg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilkent objektiv har du brukt ? synes det er litt fisheye effekt her ?

Bilde ? veldig oppkvikkende og se på blir nesten glad :) hvis det er noe og utsette på fra min side så er det at jeg skulle se de geitene som ikke er i fokus mer bluret for og fremheve de tre i fokus,men da måtte du vel ha vært kjappere i avtrekkeren.

Lenke til kommentar

Ok, et veldig godt "øyeblikk" Dvs. Bra tatt, men ikke veldig godt etterbehandla. Du ser i bakgrunnen at du har slike teksturer som ofte kommer etter du prøver å fylle mye på med fill-light, kontraster etc.

Noe som ødelegger endel når du ser det upclose. Du ser også høylys som en rar tekstur i bakgrunnen som også gjør at det oppstår mer rot enn ønskelig i bilde. Det er helt klart de 3 karakterene i forgrunnen som gjør bildet så spesielt, jeg personlig ville ha brukt litt lensblur i bakgrunnen og littegrann rundt dem, samt litt burn and dodge + Mono bilde. Mye kritikk her, men når jeg ser bilder med så bra øyeblikk som dette, liker jeg ikke at bildet har elementer og ting i seg som ødelegger helhetsintrykket, og som er utrolig enkle å rette på.

Lenke til kommentar
Morsomt bilde, eneste kritikk jeg har er du kunne klippet bilde litt i bunn.

ja, kjempearti bilde. Jeg digga det...

For bedre symmetri i bildet skulle vel ikke tassen til venstre stått der, men slike øyeblikk kan man jo ikke kontrollere 100% :)

Er forsåvidt litt enig i at det kunne være klippa i bunnen, men da hadde det blitt feil med vignetteringen.

Er vignetteringen lagt til i etterkant, eller er den som følger av linsa?

Er ikke helt enig med meg selv om det passer med så mye vignettering på dette bildet heller.

men, alt i alt kjempearti ;)

Lenke til kommentar

må bare si at du har vert ekstremt heldig med hvordan dyrene oppførerseg/står.

bra bilde :)

Morsomt bilde, eneste kritikk jeg har er du kunne klippet bilde litt i bunn.

ja, kjempearti bilde. Jeg digga det...

For bedre symmetri i bildet skulle vel ikke tassen til venstre stått der, men slike øyeblikk kan man jo ikke kontrollere 100% :)

Er forsåvidt litt enig i at det kunne være klippa i bunnen, men da hadde det blitt feil med vignetteringen.

Er vignetteringen lagt til i etterkant, eller er den som følger av linsa?

Er ikke helt enig med meg selv om det passer med så mye vignettering på dette bildet heller.

men, alt i alt kjempearti ;)

"tassen til venstre" er jo noe av det beste med bildet.. man MÅ ikke ha symetri :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...