Gå til innhold

Prøv det nye bruktmarkedet vårt!

SiR0

Anbefalte innlegg

Veldig fint og mye bedre en det gamle bruktmarkedet. Noen ting jeg vil nevne:

- Ble veldig glad da jeg så at jeg kunne bruke html for å manipulere tekst i beskrivelsen siden det ikke er mulig å gjøre på annet vis. Desverre så gjør dette noe med siden og beskrivelsen vises også på toppen av siden over alt det andre innholdet!

- Ser det er mange WoW accounter som selges. Hva synes dere om dette? Synes uansett at det blir veldig mye av dette og hadde nesten vært bedre å hatt egen kategori for det. Personlig synes jeg det er fyfy, men hva dere gjør med det er jo ikke opp til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Ble veldig glad da jeg så at jeg kunne bruke html for å manipulere tekst i beskrivelsen siden det ikke er mulig å gjøre på annet vis. Desverre så gjør dette noe med siden og beskrivelsen vises også på toppen av siden over alt det andre innholdet!

Har du en link til en annonse hvor dette problemet har oppstått?

Lenke til kommentar

Har du en link til en annonse hvor dette problemet har oppstått?

bare sjekk en av mine annonser der :D

For å prøve å forklare litt bedre: Det som skjer er at på toppen over addsa på HW, altså i den grå gradieten, så havner annonsebeskrivelsen, midtstilt med fet tekst og linker intakt (siden jeg har lagt til det i annonsebeskrivelsen)

Etter beskrivelsen står det:

" />

Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar

Jepp, jeg er ening om det med null kroner. Alle klarer vel å sette en pris.

Noe annet jeg er dritt lei, er skambud. Om du selger noe til 100kr, så skal de ha frakt inkl selv om frakta koster mer en varen.

Jeg liker ikke å overprise, og prøver derfor å legge meg ganske rimelig, så når de da sender skambud på allerde billige varer, da er man direkte frekk,

Jeg ser annonse mengden har gått ned, og får håpe det er inntil folk har vent seg til det nye. For det kan vel ikke ha vært så mye useriøst? :tease:

Lenke til kommentar

Jeg mente jeg var lei skambud på ting og tang JEG selger.

Noen eier jo ikke skam, så selv om jeg har satt prisen svært lavt, skal de ha det enda billigere med å ha frakta inkludert.

Så om jeg da f.eks selger noe brukt verdt 100kr, men frakta på en smartpost blir over 100kr, så skal de ha varene inkl frakt. De ber deg rett og slett om tape penger, og samtidig ta deg jobben med å pakke og sende.

Det er ikke det at man kan prute, men det er jo mulig å bruke litt fornuft.

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når skal det fikses at de nyeste tingene dukker opp på fram siden? Nå er det hipp som happ hva som kommer opp der. Det er enkelt og greit sted for å sjekke de nyeste annonsene. Nå må jeg inn på hver kategori for å se, enda de er sortert på dato....

Prøvd å legge ut en annonse selv, men den havner selvfølgelig "bakerst" i systemet, vanvittig irriterende.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...