Ueland Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 NÅ ER JEG F*** LEI AV DET TULLET: HVER J*** KATEGORI KOMMER MED "POPULÆRITET" FØRST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bruktmarkedet sorterer etter dato for annonsepublisering, mulig du snakker om noe annet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror nok at han tenker på prisguiden for den sorterer etter popularitet. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det var litt seint på kvelden ja. Mente prisguiden! Utrolig dumt at man må klikke mye mer nå enn før for å få oversikt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) NÅ ER JEG F*** LEI AV DET TULLET: HVER J*** KATEGORI KOMMER MED "POPULÆRITET" FØRST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ro deg ned no François! Caps=tull Kan dere vennligst vennligst vennligst forby 0-kroners annonser med BUD som emnetittel? Jeg vil ikke ha et bruktmarked med bud-annonser.. Endret 19. september 2008 av überGoliath Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvordan reaktiverer jeg en annonse som er utgått? Jeg må vel ikke lage en ny en? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har bare skummet denne tråden, men hvor er det blitt av funksjonen hvor en han se brukernavnet til selger på forumet? Syntes det var en grei måte å sjekke om selger er en forholdsvis seriøs person. Lenke til kommentar
substeve Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ganske dårlig syns jeg. Hva med å plukke opp en bok om brukergrensesnittdesign? F.eks. la prisene ligge i en egen kolonne til høyre for teksten? Og hvorfor må det være så stort at man må scrolle før det er gått ti annonser? Greit nok å legge til nytt, men å ta bort det gamle som er bra er ikke særlig smart. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Flott at dere følger opp tilbakemeldingene hw.. ..not! Lenke til kommentar
voldern Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan reaktiverer jeg en annonse som er utgått? Jeg må vel ikke lage en ny en? Hei, Man kan ikke aktivere en utgått annonse selv, da må man sende en epost til drift(at)hardware(dot)no. Jeg har satt opp levetiden til tre uker for alle nye annonser. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvorfor skulle man ikke kunne aktivere en annonse som har gått ut? Altså, hvis man har priset for høyt og det gir utslag på at man ikke får solgt produktet, hadde det vært rimelig kjekt å kunne gjøre prisendring og aktivere annonsen på nytt. At man må sende mail til dere eller lage en ny annonse er bare tidstyveri uten like for begge partnere Hadde vært ideelt å kunne få en nedtrekksmeny hvor du kan definere selv tiden en annonse skal vare (ex: 1-6 uker) Hvorfor 3 uker? Endret 25. september 2008 av überGoliath Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Synes det nye bruktmarkedet er litt for "avansert", tidligere så var det bare å smelle opp en annonse, nåtildags må man innom et hævetall av spørsmål, aktiveringer osv. Ville heller bare bygget på det tidligere systemt, og gjort om karaktersettingen, evt spamming osv så hadde det vært Konge. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Aktiveringen syntes jeg er knall pga svindling tidligere.. Lenke til kommentar
voldern Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei, Vi tar tilbakemeldingene fra dere til følge. Derfor vil vi gjøre det mulig å republisere annonser som er utgått og ikke har fått noen kjøpere/selgere så fort vi kan. Vi vil også sette levetiden for annonser opp til 4 uker. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sortering etter type, pris eller fylke fungerer ikke som det skal. Hvis man f.eks sorterer etter "kjøpes", får man opp "Fant 15 annonser, viser side 1 av 2". Så langt er alt vel og bra, men når man klikker på side 2 eller "neste side", får man plutselig "Fant 166 annonser, viser side 2 av 17" og alt er usortert med kjøp og salg om hverandre!!!! Tilsvarende skjer hvis man sorterer etter pris eller fylke. PS. Alle mine tester er foretatt i "Data og datautstyr" Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Når du legger ut en annonse på Bruktmarkedet, så kan det hende din annonse (i starten) ikke havner på førstesiden, hvorfor? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Flere sorteringsproblemer: Hvis man f.eks velger kategorien "Bærbar PC", og så velger "sorter etter pris (lav-høy)", er det bare første side som er sortert etter pris, for når man går til neste side, blir alt plutselig sortert etter dato... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ganske dårlig syns jeg. Hva med å plukke opp en bok om brukergrensesnittdesign? F.eks. la prisene ligge i en egen kolonne til høyre for teksten? Og hvorfor må det være så stort at man må scrolle før det er gått ti annonser? Greit nok å legge til nytt, men å ta bort det gamle som er bra er ikke særlig smart. Bumper denne jeg. Alt er for stort! En annen sak er at jeg prøver å oppdatere en annonse(trakk tilbake og trykket på rediger) men jeg får ikke lasta opp flere bilder? har prøvd med ett, to, tre og fire om gangen, men ingenting funker. Å redigere tekst og pris funker. Forslag? Er noe klikk med annonsen jeg skal til å legge inn. Prøver å legge ut en moped for salg, men det går ikke å få opp "bål, båt og mc"-kategorien. Dette går fortsatt ikke! FIKS FIKS FIKS FIKS FIKS! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 EDIT: Nå får jeg ikke lagt ut bilder i det hele tatt. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Utrolig mange bugs og feil på Bruktmarkedet fortiden. Burde heller bare holdt designet på det tidligere Bruktmarkedet og fornyet det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg word-er min egen word jeg! Det er for ille at de to uker etter at jeg skrev om problemet med kategorier(og la med screenshot!!) ikke har fiksa problemet. Det gjelder forøvrig i FF3, Chrome og IE7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg