Valkyria Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ja, da begynner skolen snart og jeg skal få laptop <3 så etter å ha gjort litt research har jeg rundet alternativene ned: PC 1 PC 2 PC 3 (for dere som hater komplett.no, jeg skal bestille gjennom min far sitt firma der jeg får rabatt) Så spørsmålet mitt blir da, hvilken av laptopene burde jeg velge? om dere finner noen gamerlaptoper til en pris rundt 6000kr med veldig gode specs kan dere mer enn gjerne gi meg link håper på fort svar edit: leif i linkene Endret 5. august 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ta en titt på Zepto sine sider, de har tilbud på en bærbar som heter Nexus, den er definitivt godt egnet til spilling. kan desverre ikke si noe om selve pcen ettersom den er HELT ny:P Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 tja... et skjermkort som er på linje med det jeg har i stasjonæren, men har derimot null minne og lagringsplass. en av de nevnte vill passet bedre. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du tar feil, PC2 har mye bedre cpu enn PC1. T8300 er i en helt annen klasse enn T5750. Og 2 GB ram ekstra koster ikke all verden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) vet det, hadde bare linket feil... retter det opp nå men er skjermkortet i T8300 noe bra? hvor høyt kan jeg stille opp grafikken i f eks WoW ? edit: kom akkurat over denne saken: http://www.fujitsu-siemens.no/home/product...ic_booster.html passer den til T8300 ? Endret 5. august 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå