H.Eye Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 For meg gjør det absolutt ingenting om hun snuser, løs eller porsjon spiller ingen trille. Har det noe med at jeg snuser/røyket selv? Poll! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 for å si det på den lette måten: instant turn-off Lenke til kommentar
buvvije Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 portion er helt greit, men tro meg, damer som snuser løs er IKKE deilig! og når hu atpåtil legger prisen nedi snusasken etter hu har hatt den i overleppa må jeg bare spy. Snakker om min eks svigermor. Kvalmeste jeg noen gang har sett. Selv kan jeg vel kanskje ikke si noe på om ei jente snuser, ettersom jeg gjør det selv. Men helst portion om dette er tilfellet. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) turn-off. Endret 2. april 2009 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Røyking OR/AND snusing = Turnoff. Verste er snusing. Da kamelbærsj og Monkeyface ikke ser så bra ut. Agreed. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Røyking OR/AND snusing = Turnoff. Verste er snusing. Da kamelbærsj og Monkeyface ikke ser så bra ut. Agreed. Word, bro's Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Portion gjør da ingenting. Noobs. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Blæææ Dame som snuser er nasty.. Samme går for gutter egentlig. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Det er verken fint på jenter eller gutter. Men jenter har da like mye rett til å snuse som gutter? Endret 4. april 2009 av huGGy Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Joda, de har like mye rett men som du sier så er det like ufint uansett kjønnet. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror helt seriøst ikke jeg hadde klart å være sammen med noen som drev og stappa den guffen der opp i kjeften! Hvor lang tid tar det før en får hulrom i leppa, egentlig? Da hadde jeg blitt helt kvalm. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Herregud, skjønner ikke alle negativiteten rundtom snus på jenter. Iallfall portion. Det er en bitteliten pose som ingen merker engang. Det lukter ikke, sees ikke (ved de fleste tilfeller), og gjør ingen skade på andre folk. @RainbowLady: Du får ikke hulrom lengre. Før brukte de bittesmå glassbiter i løssnusen som skar i leppa. Det har de tatt bort nå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Adjø for min del med engang. Men vi burde få opp ett poll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå