xersess Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 God begrunnelse visst røyken plager deg, absolut. Passer foresten ikkje tråden bedre under samliv, og den slags? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Helt greit med damer som snuser, flere av venninnene mine gjør det, jeg kunne helt greit ha tatt de om jeg hadde fått sjansen, selv med prell under leppa. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nah, hadde nok ikke brydd meg. Snuser en del selv, men ikke fast. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Irriterer meg over jenter som snuser, vet ikke helt hvorfor, og jeg synes det ser teit/heslig ut, men ville ikke dumpa noen grunnet snus Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dama snuser noen ganger på fest. Porsjon selvsagt. Hun ser faktisk utrolig søt ut med snus! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dama snuser lös, plager meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg ville heller hatt en dame som snuser enn en som røyker. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg syns generelt løssnus er hæslig, er så uttrolig hæslig når man skal bake, bake, bake også stappe greiene oppi. Aller hesligst er de som bare tar en svær klomp og lemper oppi hele greia, uten å bake. Porsjon går helt fint, da det er mye rensligere. Damer/gutter som snuser løs er bare hæslig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Snus generelt, uansett kjønn, er stygt. Røyk er også, generelt, uansett kjønn, jævlig. Hadde bare alle vært like "rene og pene" som jeg var, så hadde verden vært fri for problemer! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 takler verken røyk eller snus. lukta alene er ille nok til at jeg breker meg så faen heller om jeg stikker tunga inn i den kjeften Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Sjef det, hun bør helst være tøffere enn gutten i forholdet og putte snusen inn uten pakking og den slags pysete prefabrikering. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ikke spesielt pent nei men overlever nok Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Generelt er jeg ikke en stor fan av snus, men jenter som snuser er helt sykt turn-off. Om det hadde blitt adjø kommer jo helt an på jenten. Er hun grei og pen ellers er det jo mulig å se gjennom fingrene Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Damer som snuser og røyker er alt for turn off for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jenter som snuser er for meg turn on Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 For min del er dette en gedigen turn-off. Jenter som snuser (og røyker) er veldig lite attraktivt, og hun skulle vært meget bra ellers for å være aktuell. Så ja, det kommer litt an på jenta, men stort sett er dette nei takk. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Røyking OR/AND snusing = Turnoff. Verste er snusing. Da kamelbærsj og Monkeyface ikke ser så bra ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Damer som snuser portion er helt OK, men er det løs er det bare ekkelt. Synes løs ser ekkelt ut uansett. Snuser det selv bare i ytterst få tilfeller, og ikke i offentlighet, gud bedre. Røyking er den ultimate turn-off for meg, men kan ha noe med å gjøre at jeg har røyka sjøl. Det lukter jo og smaker dritt, rett og slett. Finnes ikke en penere måte å si det på. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Utseendemessig så synes jeg noen damer passer med snus. Andre ikke. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bryr meg helt ærlig 0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå