problemer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Om dama er type 100% perfekt og forteller at hun snuser, er det da takk og ajø, hadet bra hei då og klar for neste? Eller er dette helt greit? Min mening er at det er muldvarpen og snusere som stapper jord i kjeften.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er helt ok Snuser selv så.... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jenter som snuser er sexy så lenge det er posjon Lenke til kommentar
problemer Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Jenter som snuser er sexy så lenge det er posjon hehe!! tenk deg da DEN sluggen som stapper en halvkilo gjødsel i leppen og super øl som en havnearbeider!! olala! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hadde vært helt Greit for meg så lenge det var Posjon ^^ Hadde fått Hjerta Attack om dama mi pluttselig dro opp en boks Skruf Stärk Lös og bare dratt opp den klumpen med Lös snus og stappa den under leppa.. Da hadde jeg tatt natten ganske fort .. xD Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kommer helt an på situasjonen, men tror jeg ville mistet interessen ganske raskt. Er STOR turn-off. Porsjon eller ikke, synes ikke det er pent, verken på gutter eller jenter. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Min mening: Ikke det mest tiltrekkende, men alle har da unvaner. Er vel ikke det værste som kunne ha hendt. Meeeen, skulle det vært noe så måtte det ha vært porsjon. Vet om fler jenter som "kler" snus selv om det er litt turn-off. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ett fett det vell..Så lenge hun er digg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Synes ikkje det er sexy, men snuser dei så snuser dei. Dumper dei ikkje av den grunn heller. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ett fett det vell..Så lenge hun er digg Om ho har snus i musa da? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ett fett det vell..Så lenge hun er digg Om ho har snus i musa da? Då blir det verre Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Syntes det er greit hvis det er porsjon som mange har sagt før meg. Jeg snuser selv så kan vel ikke si noe på det. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ett fett det vell..Så lenge hun er digg Om ho har snus i musa da? Alternativ-tampong? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er veldig turn-off, hadde prøvd å fått ho til å slutte (som med røyk) om eg hadde vore i lag med ei som dreiv med sånt dritt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ett fett det vell..Så lenge hun er digg Om ho har snus i musa da? Alternativ-tampong? Mer som "kvinneguidens finest moments" Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 snus er mye bedre enn røyk. røyk kunne jeg droppa en dame for snus er greit, helt porsj though. Noen jenter synes jeg det faktisk kan være litt søtt:) Lenke til kommentar
Enya Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Turn off, synst det ser forferdelig ut uansett om det er gutt eller jente. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Gjør meg overhodet ingenting. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 snus er mye bedre enn røyk. røyk kunne jeg droppa en dame for snus er greit, helt porsj though. Noen jenter synes jeg det faktisk kan være litt søtt:) Kvifor droppe ein dame pga røyk? Bare lurer Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Syntes det er langt værre med røyk. Porsjonssnus vises jo knapt, og plager ingen andre. Dama mi gjør det, og det er ingen problem for min del. Som jeg sa, røyk er langt værre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå