Jurist Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Uansett hva man mener er det en tid for å ytre følelesbaserte meninger, og en tid for å ikke gjøre det. 1 innlegg er slettet. Finnes det en slags "guide" til hva slags innlegg man kan skrive og hva slags innlegg man ikke kan skrive, foruten forumreglene? Hvilke retningslinjer jobber dere brukermoderatorer etter? Såvidt jeg kan se, er det svært liten eller ingen likhet mellom hvilken "linje" de ulike moderatorene legger seg på. Noen tålererer ikke at folk banner eller hisser seg opp litt, mens andre deltar i usakligheter og utskjelling på lik linje som, eller verre enn, andre. I dette tilfellet var det bare en som sa sin ærlige mening på en forholdsvis saklig måte, og det innlegget ble slettet, mens i andre tråder er det nærmest krig uten at en eneste moderator sier noe som helst. Care to comment? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har splittet dette ut i en egen tråd for tilbakemeldinger, da det var off topic i en annen tråd. Men det er et godt spørsmål, og dermed vil du kunne få bedre svar her. For å gi en spesifikk tilbakemelding her og nå, så vil jeg si at vi tillater mindre følelser og slikt i tråder som omhandler rent juridiske problemstillinger. Innlegg som går på at "du burde visst bedre, din(&&¤%%#%&¤#&%" hører rett og slett ikke hjemme der. Og grove personangrep vil slettes uansett. Kanskje jeg burde bli mer spesifikk på hvorfor jeg sletter ting, men forsøker å holde off topicen til et minimum, slik at diskusjonen holdes på sporet. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har splittet dette ut i en egen tråd for tilbakemeldinger, da det var off topic i en annen tråd. Men det er et godt spørsmål, og dermed vil du kunne få bedre svar her. For å gi en spesifikk tilbakemelding her og nå, så vil jeg si at vi tillater mindre følelser og slikt i tråder som omhandler rent juridiske problemstillinger. Innlegg som går på at "du burde visst bedre, din(&&¤%%#%&¤#&%" hører rett og slett ikke hjemme der. Og grove personangrep vil slettes uansett. Kanskje jeg burde bli mer spesifikk på hvorfor jeg sletter ting, men forsøker å holde off topicen til et minimum, slik at diskusjonen holdes på sporet. Sweet. Va'kke meninga å gå off-topic, kunne sendt en PM eller laget en ny tråd. Beklager det. Det kan sikkert være lurt å skrive hvorfor et innlegg blir slettet, selv om det vil koste et par kalorier ekstra - det sparer muligens folk for en del frustrasjon, og samtidig kan det virke oppdragende og allmennpreventivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg