Sitronkake Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse online? Beste salt lakris noensinne! Så vidt jeg vet selges de kun på taxfree ved Gardermoen i Norge Her er et bilde: http://blog.ikigame.com/wp-content/uploads.../04/pingvin.jpg Har tenkt å bestille ca 20 pakker! 310g x20 = 6.2kg salt lakris! Om noen har tenkt seg innom Taxfree på Gardermoen kan jeg gjerne betale via PayPal, så sender du med Posten til meg Mvh Sitronkake Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er jo de Søte som er extremt digge! (Men salte er gode de å) Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) De har det på harrybalja Endret 5. august 2008 av WASD Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 De har det på harrybalja Hva/hvor er "harrybalja"? Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tipper det er danskebåten han mener Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Det tror jeg gjerne. Pingvin Salt Pastiller produseres av Toms Confectionery Group A/S som holder til i Danmark. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg så dem på Taxfree Gardermoen.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 De er så fantastisk gode. Det er bare synd at de har en tendens til å feste seg i reggisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå