Gå til innhold

Blir iphone dyr uten netcom abonoment?

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om det er dyrt å bruke iphone 3G uten å vere knyttet til netcom. om jeg setter inn mitt sim kort som er djuice nonstop,må jeg da betale noe for å sende sms? noen som bruker iphone med telenor sim kort og som vet vha det vil koste i månen? har ikke tenkt å bruke nett og 3G så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke telefonen som avgjør abonnementsprisen din, det er abonnementsavgiften og forbruket ditt. Derfor vil det ikke koste noe ekstra med iPhone, eller en hvilken som helst annen telefon.

Det er ikke telefonen som avgjør abonnementsprisen din, det er abonnementsavgiften og forbruket ditt. Derfor vil det ikke koste noe ekstra med iPhone, eller en hvilken som helst annen telefon.

jeg ble fortalt at det er veldi dyrt å bruke iphone uten netcom abonoment. hvorfor? å hva er dyrt å bruke på telefonen?

Lenke til kommentar
jeg ble fortalt at det er veldi dyrt å bruke iphone uten netcom abonoment. hvorfor? å hva er dyrt å bruke på telefonen?

Det som kan bli dyrt er bruk av iPhone 3G uten noen god datapris, eventuelt fastpris på datanedlasntning. Ellers er ingen kostnader ved bruk av ringing eller sms ulik andre mobiltelefoner du kan kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...