Edh1 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg hentet i dag en LCD tv i hentebua i Sandefjord. Det hadde riper i pianolakken og jeg ønsker selvfølgelig å bytte inn mot ny. Jeg har googlet litt og funnet mange ulike erfaringer angående denne situasjonen. Kan jeg forvente å kunne hente nytt i morgen eller ser jeg frem mot noen uker mas? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Alt kommer an på hvem du treffer på kundesenteret og om de har flere slike tv'er på lager. I bestefall får du byttet i en annen ny, i verstefall må du vente på at tv'en du har mottatt blir sendt på rep. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Blir sendt på rep. for å fikse riper i pianolakken? Lurer virkelig på hvem som fikser slik her i verden... nei du, tror nok heller den TVen blir solgt som B-vare eller lignende. Du har åpenbart ikke fått et nytt produkt, eller et produkt med produksjonsfeil så jeg ville stått på mitt og forlangt ny TV der og da. Ikke gi deg. Endret 6. august 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Gitt at embalasjen ikke var skadet, så er det produksjonsfeil og da skal produsenten dekke reperasjon. Da sendes den til rep hvor ramma byttes eller produsenten ditcher tv'en og gir den til selger. Lenke til kommentar
Tempus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det enkleste ved sånne skjønnhetsfeil kan ofte være å bruke angreretten. Da slipper du noe krangling om de godtar å fikse feilen eller om du får ny TV. Fyll ut angrerettsskjema som fulgte med og send i retur. Også bestiller du bare en ny TV (gjerne fra en annen nettbutikk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå