morkar Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har en AMD septron 2600+ (1.6GHZ) på socket 754 på den stasjonære pc`n min. Finnes det en raskere prosessor som jeg kan sette inn? Er det andre opplysninger som jeg må finne frem først? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hovedkort modellen hadde hjulpet litt, jeg ekke mye innenfor AMD cpu-er men vis du gir meg hovedkort modellen så kan jeg hjelpe deg litt tror jeg. Last ned siw så får du vite hva det heter ganske greit. Det fins mest sannsynlig cpu-er du kan få tak i som kanskje er raskere og passer ditt hovedkort. Siw Lenke til kommentar
morkar Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Kan dette stemme?: Leverandør MSI. Produktnavn: MS-7032, Verson: 1.0, maskintype AT/AT compatibel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er helt riktig det du ga meg, tusen takk. Dette er cpu typene du kan bruke til pc-en din. Så du kan jo søke litt rundt og se om du finner en som kan passe deg. Men det kan hende det bare blir billigere og spare til en ny pc eller kjøpe seg en bærbar for det ser ut som pc-en din uheldigvis kan være litt gammel. CPU • Supports 64-bit AMD® Athlon™ 64 processor (Socket 754) • Supports 2800+, 3000+, 3200+, 3400+, 3700+ • Supports Sempron 2600+, 2800+, 3000+, 3100+, 3300+ Her er ivertfall produsenten sin link om hovedkortet ditt hovedkortet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå