Oddybody Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei. Eg skal i bryllup med fargetema rød og svart. I den anledning er eg på jakt etter ei rød skjorte, men eg har ikkje funne ei som er passande (bur i stavanger). Nokon som har tips til (nett)butikkar som har dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hva med H/M og sånne type butikker eller dressmann sånne har vel røde skjorter. Er vel litt avhengig av pris klasse. Burde vel finnes noe sånt i stavanger også. Ta en tur gjennom stavanger sentrum. Spøk: kjøp en boks med rød maling og en hvit skjort og spray lakker den rød se hvor mange som klager på den. litt trøtt i dag skjønner du. Edit: IKKE dobbel lag 2 tråder om akkurat det samme, heller edit den gamle eller noe vis du trenger det. Det går i mot forum reglene. Endret 5. august 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Den andre tråden er rett postet, så denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg