Gregor Martin Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) I forbindelse med anskaffelse av ny pc , vurdere jeg også ny skjerm. Sitter i dag på en Samtron 19" CRT, som sikkert er 7 år. det begynner å merkes... Har sett litt på Samsung Syncmaster 226BW men blir fort forvirret i jungelen av skjermer. Hvilken størrelse passer best for gaming? hvilket panel? bredformat eller vanlig? Kort sagt, jeg har ikke peil. Men kriteriene mine er ikke all verdens heller da. Jeg skal spille CSS og BF2 + surfing. Derfor vil jeg ha en rask skjerm, + kvalitet som varer en stund. Og prisen bør ikke være for drøy, da vil jeg heller gå ned en størrelse. Noen som kan anbefale en god skjerm til gaming? Trenger jeg Widescreen? PS Skjermen er til denne maskinen, nettopp anskaffet! Endret 14. august 2008 av Gregor Martin Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Sitter selv med en 20" wide, 1680*1050, Syns det er nydelig til gaming.. Og nettlesing osv. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte glossy, det er så nice. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 widescreen er veldig bra. men ikke gå for glossy. det suger om du sitter i mørket og gamer et "mørkt" spill for da stirrer du på det trøtte trynet ditt hele tia Lenke til kommentar
TGRacing Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ville helt klart gått for wide. Er herlig å spille på. Har selv syncmaster 226bw og er veldig fornøy med den, bra bilde og fin størrelse. Eneste som er litt dumt er at du må ha bra skjermkort for å kunne kjøre 1680*1050 med high settings. Er nok ikke noe problem for deg med hd4870 i dag, men det kommer jo bare enda mere krevende spill etterhvert. Lykke til med ny hardware Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hey Folkens! Takk for raske innlegg og gode forslag! Venter som sagt litt med skjerm, men resten av PC'en kommer på døren i morgen! Gleder meg som en helt. Uforståelig at TollpostGlobe ikke skjønner hvilken lidelse det er å vente på PC-deler. Spesielt når ventingen virker så HÆLVETES unædvendig! Igjen vil jeg si, Kjøper ikke HARDWARE uten å ha klarert det med forumet! Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 tillater meg, inntil videre, å bumpe denne tråden... I all vennskapelighet Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hehe.. En ting du ihvertfall kan regne med, er at med en gang du går wide blir du nok litt mer opphengt i nye komponenter Ser du har kjøpt deg ny maskin, etter at jeg kjøpte wide har jeg vel oppgradert sånn ca alt.. Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 denne<33 Takk for tips, men Hvorfor? en begrunnelse hadde hjulpet meg frem... Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 *bump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå