Anubizzzz Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg har funnet en litt vittig Warcraft Gude som forteller litt om spillet. [/url]http://www.somethingawful.com/jeffk/WARTCARFT3[/url] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hehe morro! mendu, lære deg og bruke / ikke bruke url commandoen Lenke til kommentar
amilo Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det var mangen irriterende engelsk feil der..... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Det var mangen irriterende engelsk feil der..... Det er jo meningen... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 vittig... fnys! gutten må ha fritidsproblemer som gidder å skrive så mye bare for å disse et så bra spill... men jeg skal nå begynne å forsvare gull-graverne mine sånn, da... 8) Lenke til kommentar
sness Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hahahaha... Det er det morsomste jeg har lest på lenge! Synd flere ikke skjønte ironien da. Har latterkrampe enda jeg.. MORE STRAGETIIES: I will write them latar, I have to go too bed now because my mom is yelling at me! SHE"S A WHORE~!!!! *ler* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hahahaha... Det er det morsomste jeg har lest på lenge! Synd flere ikke skjønte ironien da. Har latterkrampe enda jeg.. MORE STRAGETIIES: I will write them latar, I have to go too bed now because my mom is yelling at me! SHE"S A WHORE~!!!! *ler* ååååh, var det IRONI?? jamen DA sååå.... naah, fortsatt fornærma... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jammen kjære, snille, søte, det er jo JeffK! JEFFK! Teh üb3rl33+z0r! Insult to j00! MALLPUPPETS! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 ikke det morsomste jeg har lest , for å si det sånn :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Da må du lese det andre. Særlig 'leserinnleggene'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå