TheCh0sen Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hei. jeg har lastet ned ny bios og jeg har lagt den på disk men hvordan legger jeg den inn?? Lenke til kommentar
extreme Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Lag en bootdisk.. Åpne et MS-Dos vindu i windows og skriv: sys a: (pass på at disketten er tom) så kopierer du bios fila samt flashe program over til disketten, og starter fra den. så bare starter du flasheprogrammet (evnt. .bat filen som produsenten legger med) og venter på at den skal bli ferdig.. ganske enkelt..men ikke skru av pc'en eller noe slikt mens den holder på...det er kjedelig :razz: Lenke til kommentar
aamis Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hva kan skje hvis bios flash går til hælvet ? Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Da kan du risikere å måtte bytte bios, i verste fall hovedkort... Lenke til kommentar
aamis Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 hmm.. ok Det går vell kanskje ant å lage en backup av den eksisterende bios? leste noe om det i pcworld.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Quote: On 2002-01-15 17:09, aamis skrev:hmm.. okDet går vell kanskje ant å lage en backup av den eksisterende bios? leste noe om det i pcworld.. Joda, det skal du alltid. Men du vil slite litt med å få den gamle bios'en tilb. om du ikke får boota maskina med den nye eller .... :smile: Har også hørt skrekkhistoriene, men sikkert flasha 12-15 ganger uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå