Mafo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Mobitalk er en ny aktør i lavprissegmentet, og satser blant annet på billige kontantkort. Les mer Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det bare jeg som synes det er litt ironisk at noen med en visjon om å være nytenkende som tilbyr mobiltelefoni kaller seg "Mobitalk"? Det må være et av de kjedeligste navnene i bransjen - men bevares, mulig det funker, folk skal iallefall være rimelig tette for å ikke umiddelbart skjønne hva de driver med når de hører navnet. Kan kanskje bli spennende dette, men jeg blir ikke forbauset om de bare blir borte i løpet av et års tid. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Gi meg et kontantkort med 10 øre per sms og 50 øre i oppstartsavgift per samtale, så kjøper jeg det. Og jeg kan ikke forestille meg at teleoperatørene hadde tapt penger per samtale eller per sms med en sånn løsning heller. I hvert fall ikke siden nettverket allerede er utbygd. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og jeg kan ikke forestille meg at teleoperatørene hadde tapt penger per samtale eller per sms med en sånn løsning heller. I hvert fall ikke siden nettverket allerede er utbygd. Det er jo gratis å vedlikeholde et mobilnettverk. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Og jeg kan ikke forestille meg at teleoperatørene hadde tapt penger per samtale eller per sms med en sånn løsning heller. I hvert fall ikke siden nettverket allerede er utbygd. Det er jo gratis å vedlikeholde et mobilnettverk. Eller å bygge ut med enda bedre dekning og 3,5G støtte over hele landet. Selv i de største byene er det ikke 3,5G over alt. Bor selv midt i Oslo, og har ikke 3,5G her.... Endret 5. august 2008 av Glofi Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Og jeg kan ikke forestille meg at teleoperatørene hadde tapt penger per samtale eller per sms med en sånn løsning heller. I hvert fall ikke siden nettverket allerede er utbygd. Det er jo gratis å vedlikeholde et mobilnettverk. Flere jeg kjenner sender mange 100 og noen mange 1000 meldinger hver dag. Skaler det opp med noen tusen kunder så tror jeg nok lett et nettverk skal veldikeholdes. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Flere jeg kjenner sender mange 100 og noen mange 1000 meldinger hver dag. Skaler det opp med noen tusen kunder så tror jeg nok lett et nettverk skal veldikeholdes. Djuice nonstop for dere da. Men jeg ønsker lykke til til Mobitalk men ut ifra hjemmesidene ser jeg ingenting nytt. Egentlig en ren talkmore kopi, og tydeligvis den eneste konkurranse fordelen til selskapet var visst at de var ifra Ålesund. Wow, da må det gå bra! Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Mobitalk? Høres kun ut som enda en døgnflue som enten ryker ut eller blir kjøpt opp synes jeg... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ulik pris til ulike operatører = ikke noe for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg