problemer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 på den kjipeste dagen i året: dagen der på.... Min er som følger: Var på ett julebord med en sjef som var glad i sjenke sine ansatte og jeg var en av dem som ikke slapp unna overhodet. Var vel heller ikke så vanskelig å be heller, men for unnskyldningen sin del, så hopper vi over akkurat det! Uansett, han sjefen installerte kort i baren og fant ut det å sjenke meg shotter var morro, så etter jeg aner ikke hvor mange, var det en kar som begynte å spille på ett piano og synge litt, så jeg fant ut at dette kan jeg bedre, ihvertfall når man kommer ned på nivået med grovt mål og han piper avgårde som Kyrkjebø. Så det gikk som det måtte gå, jeg snubler bort til pianoet og sa visst nok ca dette: dette kan jeg bedre enn deg Og denne prossesen gjentok seg utover kvelden, så på nivået siste dansen før vi går hjem ble jeg jo innkalt og utropt. Det holdt ca til første strofe før jeg ble pepet ut og ned... Jaggu glad jeg var full og ikke husker en dritt ifra det! Jeg ble gjenfortalt hele greiene og ble ledd av dagen derpå med 2,5 i bakruspromille.... Huffja, har lært noe oppigjen¨årene: aldri piano på fylla... Alt som er svart og hvitt og lager lyd passer en seg for! Hva med dere da? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Sovna av på dassen i noen timer rett ved siden av mine kompis foreldre som hadde besøk, må ha vært gøy for de og høre på meg spy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Den gangen jeg våknet opp i en seng med to andre utenfor Oslo, og ikke ante hvor jeg var. Velger å ikke gå i detalj på denne, men jævlig var det lell. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Havna på sykehus og glattcelle. Kan leses HER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå