ampersand Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvordan får jeg åpnet den interne blitsen på eos 40d. Den går ikke opp og får feil 05 hele tiden. Jeg mistenker at det har kommet noe dritt nedi der, men hvordan får jeg gjort den ren ? Takker for svar Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hvordan får jeg åpnet den interne blitsen på eos 40d. Den går ikke opp og får feil 05 hele tiden. Jeg mistenker at det har kommet noe dritt nedi der, men hvordan får jeg gjort den ren ? Takker for svar Vel, trykk på blitsknappen på forsiden av kameraet... Om det er kommet noe dritt nedi der vet jeg ikke, men har aldri hørt om noe liknende...! Endret 5. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har hatt den feilen. Det er en microbryter som sitter i skoen som forteller at det står en blits på; slik at kameraet ikke spretter opp blitsen. Det kan ha kommet noe møkk nede i mekanismen slik at rele'et som skal sprette opp blitsenen ikke funker. Tom Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Takk, nå funker det igjen etter at jeg tok den opp selv mens kameraet holdt på med den. Funker bra igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå