mviken Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg ser på en pc vi selger på jobb og lurer på om den er god til mitt forbruk: Jeg skal bruke den på skolen til og skrive ned det vi gjennomgår på tavlen, vi får også noen programmer som hører til elektro undervisning på skolen men disse krever ikke mer enn 256MB ram og 128MB prossessor og ellers lave specs, men det er dette jeg skal bruke denne til. Spillmaskin har jeg en stasjonær til. God nok for meg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Man sier jo at til kontoroppgaver funker de billigste PCene, så denne er god nok i massevis. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ville kanskje ha gått for en skjerm med litt høyere oppløsning, men ellers er den grei. Endret 5. august 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vis du kun skal skrive på den så er den mer enn bra nok til sånt. og siden du allerede har en spill pc hjemme så kunne du alltids funnet en som var enda billigere og spart noen kr for vanlig bruk som word og lignende krever ikke mye av pc-en. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Du kunne jo vurdert en ultra-ultraportabel. Type 8-9 tommer. Asus EEE eller Acer Aspire One Endret 5. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
mviken Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Så dere som har svart mener at jeg burde satse på en billiger en som f.eks denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noe som dette kanskje veldig liten skjerm kanskje men så tar den ikke så mye plass heller da og siden du kun skal bruke den på skolen så er det jo greit at den ikke tar hele sekken din så du får med deg bøkene dine også. Acer Aspire One A150 white kr 3.290,- 80 gb ASUS Eee PC 900 hvit,9 kr 2.590,- Lenke til kommentar
mviken Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Noe som dette kanskje veldig liten skjerm kanskje men så tar den ikke så mye plass heller da og siden du kun skal bruke den på skolen så er det jo greit at den ikke tar hele sekken din så du får med deg bøkene dine også. Acer Aspire One A150 white kr 3.290,- 80 gb ASUS Eee PC 900 hvit,9 kr 2.590,- Woho windows xp <3 Men er ikke disse relativt dårlige? Skal tross alt takle et par eletroprogrammer hvor vi programmerer via pc for så å koble dem opp mot et appart som vi skal programmere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Acer sin tror jeg skal klare det asus eee er jeg litt mer usikker på med tanke på at den har 900 mhz men sånt er jo avhengig av programmet selvsagt, Acer sin har jo mer harddisk plass og er vel mer enn pc mens Asus sin er mer noe du tar med for og surfe på nette og litt office på ferden gjennom byen eller på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå