Fettklomp Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei, i går var jeg så kjempeflink å søle fanta over halve tastaturet Jeg har Logitech G11 Nå idag har noen av tastene begynt å bli skikkelig klissete å trykke på. Hvordan kan jeg rengjøre SKIKKELI tastaturet mitt? Det er Space som er værst å bruke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ta opp alle tastene dine og legg dem i varmt vann i kanskje 10-15 min og så bare tørker du dem skikkelig og setter dem på plass igjen, det jeg gjorde når jeg sølte på mitt tastatur. jeg brukte en flat skru trekker for og bare løft dem opp så ble neste stopp et varm deilig bad for tastene mine. Bare husk hvor de skal på plass igjen litt kjedelig og stokke om bokstavene hehe. Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Er det lurt me såpe? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ta av alle knappene. Redsprit. Få noen til å bekrefte dette, er ikke heelt sikker. Endret 5. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det lurt me såpe? Hvordan da og vaske hele tastaturet i såpe eller bare tastene? Du kan alltids ta av tastene og så legge dem i varmt vann med zalo et kvarters tid så er de nok pene og rene igjen så er det bare og sette dem på tastaturet igjen. Pleier og gjøre dette hver 2 måned for tastene blir fort litt skitne føler jeg. Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Er ferdi nå (brukte ikke såpe) har noen bilder =) Takk for tipsa, trengte virkeli en rengjøring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bare hyggelig og kunne hjelpe til. Vet selv hvordan jeg hadde det før jeg skulle renske tastaturet første gang. Noen bruker faktisk bokser med komprimert luft for og fjerne støv fra tastaturet der hvor du ikke kan ha vann har ikke selv prøvd dette enda. Tror jeg skal vaske mitt tastatur i morgen når jeg så hvor pent ditt ble hehe. Så veldig ryddig og pent ut. I morgen blir det tastatur vasking hehe. Lykke til videre med pc-en og tastaturet og ikke søl for mye brus i det hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå