eUnaas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har ett par kjappe spørsmål om synkonisering av mobil og pc, eller pc og pc. Hva skjer når jeg f.eks sletter et dokument på den ene enheten og så synkoniserer igjen? Vil den dokumentet jeg slettet bli lagt inn igjen? Om jeg endrer en tekst/kontakt på mobilen, kobler den til pcen, vil pcen skjønne at teksten/kontakt er redigert og så oppdatere pcen? Eller vil pcen mene at noe mangle på mobilen, og så lette den tilbake slik den var igjen? Litt rotete spørsmål, men du skjønner kanskje hva jeg mener...!? Lenke til kommentar
Entim Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg vil tro at om du sletter noe på enten PC eller mobil vil en synkronisering legge det inn igjen. Når det gjelder endring av kontakter går nok det på tidsstempel så den nyeste vil gjelde, og den eldste kopien bli oppdatert. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Synkronisering mot exchange det er snakk om? Jeg har ihvertfall innbilt meg at det er slik: Nye kontaktkort på tlf kopieres til exchange Redigerte kontaktkort (hver har egen ID) redigeres til exchange Kontaktkort som er forsvunnet fra tlf hentes fra exchange Vil tro det samme gjelder filer Endret 5. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva slags mobilmerke har du? Hvilket program på datamaskinen gjelder dette? I mitt tilfelle når jeg synkroniserer min Nokia mot Outlook, så har Nokia-programvaren et valg som du kan velge om det er mobilen eller datamaskinen som "skal ha rett". dvs. at hvis jeg endrer noe på mobilen, skjer dette også på pc'n når jeg synkroniserer, men hvis jeg endrer noe på pc'n uten å endre det på mobilen, vil det endre seg på datamaskinen til slik det er på mobilen.... noe programvare er sikkert laget mer intelligent slik at når den får synkroniseringer den ikke gjenkjenner, vil du få spørsmål om hvem av versjonene som er riktige. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Har SE G900, bruker Outlook ja. Får ingen spørsmål. Men ser på telefonlisten min at noen kontakter har blitt kopiert inn 3-4 ganger. Eksakt like. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 det er ikke sikkert du får noe spørsmål... prøv å gå inn på synkroniseringsalternativer og se om du kan finne noen valg der om hvem av enhetene som skal overskrive hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå