KeyanZa Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har et par spørsmål før jeg flytter min warrior over. 1. Hvordan er bg køene på Stormscale? 2. Hvordan er Horde/Alliance ratio? 3. Til GuildMaster -> Blir dette et PvP eller PvE Guild? 4. Jeg la merke til at Realmen er "FULL", oppstår det køer for å komme inn på server? 5. Er det overflødig av spillere ifra et spesielt land, slik at det foregår chat på, eks. russisk i chat? Ja, det var vel det jeg kom på i farten som jeg lurer på 1. av er instant join, men allys vinner 70%. wsg, ab, er alt fra 1 min til 4-5 min, spør når du er online, kveldene er seff 1 min. 2. er ikke sikker siden jeg nettopp har migrert selv,¨ 3. atm er dette et lvling guild, er noen få lvl 70 der. jeg var i guildet men der var ikke mange folk online, joinet et pvp guild som er veldig aktiv. når flere kommer til 65++ så rejoiner jeg, da blir der flere på min lvl å spille med. 4. har bare hatt kø der 1 gang da tok det 2 min før jeg kom meg inn.... 5. har ikke merket noe, men faktisk truffet på mange norske.... ellers er det seff kun engelsk i chatt. håper det hjalp litt da Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 lvl 1-29 experience her: jeg har ikke sett russerspam eller uvant mye non-english spam på Stormscale. jeg kommer fra RpPvp servere, og har ikke merka no forskjell bortsett fra det jeg seff regner med på pvp servere. aaah, så fritt og godt på ren pvp server... uansett, jeg er bare lvl 29 og har stoppet litt her pga jeg koser meg med battlegrounds. syns vi vinner 50% eller noe jeg. funker greit nok, er mye bra bgs. køene har vært raske. "FULL" har jeg bare fått et par dager på kveldstid men tok bare 2 min eller noe så var e inne. jeg som paladin får alltid instance grupper når som helst på døgnet hvis jeg går inn for det. prisene på blåitems på ah her er mye lavere en på mine gamle servers. og ikke bare junkblues så jeg kan anbefale dette hvis du er ute etter highpop/pvp/pve, lite bgkø og mye grps. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Da bumper jeg opp denne litt! Vi står nå solide med 60 medlemmer i guilden. Vi har flere i lvl 70, endel rundt 60-ish og mange i lvl 25-50. Vi ønsker fortsatt flere medlemmer, så hvis du ønsker det, så er det bare å kontakte oss ! Endret 29. august 2008 av zoby Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Noen må bynne å booste meg litt her. Kjedelig å levle 3 stykker med bare quests og grind. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 nettop starta, ingen som ikke har wow men skal skaffe seg som jeg kan invite så kan vi uber levle ? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fikk veldig lyst til å begyne med wow igjen nå Kansje jeg kjøper meg gamecard om noen dager. Får se om jeg finner noen på forumet som jeg kan invite så vi får 3X Xp. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fikk veldig lyst til å begyne med wow igjen nå Kansje jeg kjøper meg gamecard om noen dager. Får se om jeg finner noen på forumet som jeg kan invite så vi får 3X Xp. Har du en 70 så har jeg 2 x linka accounts. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei skal begyne på sratch Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan jo bare nevne at guildet som ble startet gjennom denne tråden, har dødd ut helt. T.o.m GM og officeren(var bare en) har ikke vært å se på veldig lenge... Men tror det er noen andre guild fra diskusjon som er på stomscale. jeg spiller nå hvertfall fremdeles der:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå