TheOats Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke sikkert jeg får vert med så mye. Har en kamerat som vil ha meg med på en annen server :/ Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er dette en Pvp server? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ja. Går vel for å være den mest hardcore pvp serveren i europa... Eller tar jeg feil? Endret 12. august 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vært det siden release etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Synd at jeg spiller på Normal. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Synd du er en PvE carebear, ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Spiller med en inrl friend på Normal. Why er det slik at man bare kan flytte fra PVP til Normal, men ikke andre veien igjen? :S Lenke til kommentar
zoby Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Synd du er en PvE carebear, ja. Fordi det er mye lettere å lvle på en PvE server, og sanke penger osv. Så da ville folk ha lvlet en char til 70, så fyttet over til e PvP server etterpå. Det er også slik for gold farmers, at de ville ha farmet på en PvE server, for så å flytte characteren rundt til PvP servers. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Oioi. Jeg har akkurat startet en ny char på Stormscale for å spille med kæmmiser. Og her viser det seg at det spiller fullt av folk herfra! Jeg har faktisk sett et par folk med <Diskusjon> men tenkte ikke noe mer over det. Har det seg slik at jeg er i tjommisguild for øyeblikket, men kanskje en whisper eller fem blir lagt ut senere.. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Oioi. Jeg har akkurat startet en ny char på Stormscale for å spille med kæmmiser. Og her viser det seg at det spiller fullt av folk herfra! Jeg har faktisk sett et par folk med <Diskusjon> men tenkte ikke noe mer over det. Har det seg slik at jeg er i tjommisguild for øyeblikket, men kanskje en whisper eller fem blir lagt ut senere.. cheers Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvor aktiv krever dere at man er vis man joiner? Lenke til kommentar
zoby Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Hvor aktiv krever dere at man er vis man joiner? Det eneste vi krever er at du sier ifra, hvis du bir offine mere enn 4 dager. 4 Dager = status som inaktiv (hvis du ikke sier ifra du skal borte) 7 dager offine uten beskjed = kick fra guilden. Det er det eneste vi krever. Velkommen skal du være Lenke til kommentar
SeT Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har begynt å multiboxe på den serveren jeg normalt spiller på! Stor mulighet for at jeg flytter over ene characteren når jeg dinger 70, og ta det derfra:P Så mentive blir desverre forlatt:P Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er ikke 7 dager litt strengt i et så ferskt opplegg? Lenke til kommentar
zoby Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Er ikke 7 dager litt strengt i et så ferskt opplegg? Synes ikke det. 7 dager offline er en hel uke. Det er ikke så mye å forlange å si ifra hvor du skal, hvis du går offine for 7 dager i strekk. Jeg forventer at mange hopper av, og jeg forventer at mange hopper av uten å si ifra. Derfor gjør jeg det slik. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Gjennomsnitts level? Accounten min er frozen, men vurderer å begynne på en mage til WoTLK. Eneste som er ganske dritt er jo å ha andre characters på en PvE server aka ikke noe gull til å sløse med! -_- Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 De fleste er vel rundt 20 nå tenker jeg... Av de som har levla er vel de høyeste ca lvl 40. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Er det noen klasser som er mer trengt enn andre? Skal starte opp en ny og det hadde vert artig gå prøvd noe nytt. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 7 warriors, 8 warlocks, 8 shaman, 11 rogues, 6 priests, 4 paladins, 7 mages, 5 hunters og 6 druids... Så kanskje paladin eller hunter? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hva skal dere satse på etter lvl 70 ding? Kankskje jeg flytter over min rouge da(lvl 34 atm) edit: leif Endret 14. august 2008 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå