Haunts Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Men du er jo ikke ensom nå som jeg er pålogga vel? 8) Lenke til kommentar
zoby Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Men du er jo ikke ensom nå som jeg er pålogga vel? 8) Nå ble det kos ja Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hehe, dere er våkne ja. sitter her og holder på å kante. får se om jeg roter meg inn i spillet! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Zoby er våken midt på natta fordi han alltid sovner i instancer... Men har blitt overraskende mye aktivitet i guilden! Hvis det fortsetter sånn er det godt mulig jeg overfører en 70 eller 2. Noen som er med på WC og SFK i løpet av helga btw? Red: Typo... Endret 9. august 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
LrsMrtn Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Zoby er våken midt på natta fordi han alltid sovner i instancer... Men har blitt overraskende mye aktivitet i guilden! Hvis det fortsetter sånn er det godt mulig jeg overfører en 70 eller 2. Noen som er med på WC og SFK i løpet av helga btw? Red: Typo... Jeg er med i WC og SFK, er banna for 3 timer nå.. To 70er som spamma failboat og sånn til meg helt uten grunn, så skrev jeg cya faggots, og gikk inn i AH, og han ene reporta det.. =| men jeg er med som sagt, er tilbake 12:25 tror jeg, jeg er en 23 Tankadin btw. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Zoby er våken midt på natta fordi han alltid sovner i instancer... Men har blitt overraskende mye aktivitet i guilden! Hvis det fortsetter sånn er det godt mulig jeg overfører en 70 eller 2. Noen som er med på WC og SFK i løpet av helga btw? Red: Typo... Jeg er med i WC og SFK, er banna for 3 timer nå.. To 70er som spamma failboat og sånn til meg helt uten grunn, så skrev jeg cya faggots, og gikk inn i AH, og han ene reporta det.. =| men jeg er med som sagt, er tilbake 12:25 tror jeg, jeg er en 23 Tankadin btw. Jeg "signer" meg opp jeg og for WC og SFK må bare lvle lvle først >< men bliir nok lvl 20 idag håper jeg.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tror jeg melder meg ut, hverfall for nå. Får ikke tid til å spille så mye. så jeg kommer til å ligge langt etter. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Tror jeg melder meg ut, hverfall for nå. Får ikke tid til å spille så mye. så jeg kommer til å ligge langt etter. Da stiller jeg deg som "Inaktiv" og ser om du kommer på i løpet av 5 dager. Er ditt navn "Maskineri" ingame? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Enda en horde-guild fra diskusjon? Hoppa galant over førsteposten så spør jeg, noe spesielt opplegg eller bare levle sammen? (tar en titt på førstepost nå) Edit: Fant svaret selv Endret 9. august 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
SeT Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 FÅr slenge meg på denne og lage en char jeg og:) Lenke til kommentar
Amroth Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Oooh fristende å joine dere hvis jeg begynner med wow igjen (og jeg føler suget! xD). Gir dere en tell in-game hvis jeg begynner på igjen de neste dagene Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Tror ikke det blir noe særlig på meg heller. Mye å gjøre for tiden og nå starter skole igjen snart også. Endret 9. august 2008 av Inxs Lenke til kommentar
zoby Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Tror ikke det blir noe særlig på meg heller. Mye å gjøre for tiden og nå starter skole igjen snart også. Hva heter du ingame? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dette hadde vært kult å joina, men om to dager flytter jeg til hybelen min, og med mindre jeg får fiksa nett der, så kan jeg nok dessverre ikke det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da joinet jeg. Sleik Troll Mage. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Har satt noen grenser i guilden, der hvis du er offline i 4 dager uten å si ifra, så bir du satt om inaktiv status. Hvis du er offline for 7 dager, så blir du kicka fra guilden. Dette er kun for å få orden på hvem som spiller, og hvem som har sluttet. foreløpige inaktive: - Cryptical - Roax - Maskineri - Tasen - Forion - Nehk - Frostmania - Nubbi Jeg har sendt felles mail angående dette til alle i guilden, slik at dere er klar over det. Hvis ditt navn er listet, og du har glemt å si ifra at du ikke fortsetter å spille på characteren så håper jeg at du kan si ifra. MvH Zobey Endret 11. august 2008 av zoby Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hei, kan jeg være med? Hvordan finner jeg dere? Edit: Heter Mazrimtaim, er blood elf paladin. Endret 12. august 2008 av TheOats Lenke til kommentar
Winze Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Da har jeg joinet. Ariasa, undead Priest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå