Gjest medlem-77217 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Horde da eller? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Horde ja, bare søk etter Diskusjon så er det nok noen i guildet som er på som kan sende en inv Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nuffen, Tauren Warrior. Takk folkens Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Druid på meg. joiner og lvler så fort jeg får kjøpt kort til min egen accaunt Lenke til kommentar
zoby Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Beklager oppstyret om hviken server vi spiller på. Det er Horde @ Stormscale det skjer. Skal oppdatere førsteposten nå Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Frister veldig og bytte server til Stormscale for å joine guilden. Startet for drøyt en uke siden på min Orc Shammy, desverre på Defias Brotherhood. Får se hva det blir til XD Dere kan gjerne få lov til å overtale meg til å bytte realm ~ Endret 8. august 2008 av Misunne Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Frister veldig og bytte server til Stormscale for å joine guilden. Startet for drøyt en uke siden på min Orc Shammy, desverre på Defias Brotherhood. Får se hva det blir til XD Dere kan gjerne få lov til å overtale meg til å bytte realm ~ Gjør gjør det, gjennomfør det! (bytt til stormscale 8D ) Lenke til kommentar
zoby Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Frister veldig og bytte server til Stormscale for å joine guilden. Startet for drøyt en uke siden på min Orc Shammy, desverre på Defias Brotherhood. Får se hva det blir til XD Dere kan gjerne få lov til å overtale meg til å bytte realm ~ Kan hvertfall si det at vi har passert 20 medlemmer, og flere joiner hver dag Så vi har et godt miljø, og trives! Så som man sier, vinn eller forsvinn! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Snart kommer Drakand the paladin over til stormscale Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvilken level er Mr. Drakan? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva gjør stormscale til en bra server, hørt mye om att den er bra, men aldri hørt noe konkret:P kanskje jeg skal migrere min 70 blood elf mage ditt selv:P Lenke til kommentar
zoby Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Hva gjør stormscale til en bra server, hørt mye om att den er bra, men aldri hørt noe konkret:P kanskje jeg skal migrere min 70 blood elf mage ditt selv:P De er i cyclone battlegroup, som er en veldig god og aktiv battlegroup. Det er generelt high pop server, med endel folk. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hva gjør stormscale til en bra server, hørt mye om att den er bra, men aldri hørt noe konkret:P kanskje jeg skal migrere min 70 blood elf mage ditt selv:P Men det går vel ikke ann å bytte server når servern man bytter til er pvp, noe stormscale er.. ? Og hele poenget er jo å Lvle sammen da Endret 8. august 2008 av Andum Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 PvP til PvE går, PvE til PvP funker ikke. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Oooog PVP til PVP går selvsagt også! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 da er min lvl 70 mage migrert over navn er Crusus. Skal starte en alt i morgen på den andre accen min, veldig usikker på hva jeg skal starte:P Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Oooog PVP til PVP går selvsagt også! Det tok jeg som en selvfølge at han visste ... Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noe jeg ikke gjorde, som følge av at jeg aldri har spilt på pvp server før^^ Lenke til kommentar
Joker_meg Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 da har jeg slengt meg med. Tauren Warrior med navn Jokêr Lenke til kommentar
zoby Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jupp, det er flott! Vi er nå 27 guild members, supert at folk henger seg på p.s bildet ble tatt kl 3 om natta, derfor er det litt ensomt :-) Endret 9. august 2008 av zoby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå