Korka Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg blir sikkert med.. Undead Rogue sikkert Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nei, de ble lvl 11 og 12 helt uten videre ... ... Det står på første post at de skal starte å lvl 7/8/08. Så da synes jeg det var litt merkelig at de hadde begynt å lvl i dag. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Har dere starte å lvl? Som jeg postet i noen posta lengre oppe, så ville de fleste begynne å lvle, så de fleste har starta. Jeg har nå stoppa å lvle for å vente på en healer skal dinge lvl 12 så vi kan kjøre RFC. Har kun 1 healer atm som er lvl 4 og offline :-) Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Da mekka jeg akkurat en UD priest ved navn Mithura Lenke til kommentar
LrsMrtn Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Count me in ! : D tenker jeg tar en Blood Elf Paladin ^^ Lenke til kommentar
zoby Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Vi er nå 14 medlemmer totalt i guilden, og synes dette ble bedre enn forventningene. Bare for flere og bli med, du har en stor sjanse til å få en artig lvling prosess fra 1-70 med oss Vi har ingen requirement, er bare og slenge seg på. Alle har tilgang til og invitere, så bare send whisper til noen som er i guilden. Guilden er under navnet <diskusjon> så bare sjekk det opp på /who lista så finner du noen som er online til å invitere deg. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Skal kjøpe prepaid i morra så tenker jeg slenger meg på her. Har ikke spilt WoW på over ett år. Tenker raka vegen til 70. Roller Orc Lock. Navn veit jeg ikke enda. Da sees vi in-game i morra ; ) Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har prøvd å lete, men finner ikke ut hvilken server dere spiller på. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 tenker jeg starter en healer class, med level spec. men til senere så lurer jeg på hvilken klasse som har mest "morsom" healing? altså, den classen som har morsomme healing spells^^ eller kanskje all healing egentlig er helt lik? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 tenker jeg starter en healer class, med level spec. men til senere så lurer jeg på hvilken klasse som har mest "morsom" healing? altså, den classen som har morsomme healing spells^^ eller kanskje all healing egentlig er helt lik? Ikke paladin iallefall.. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 MORSOM HEALING. hehe, tenkte noen ville si noe lignende:) da står druid eller shaman igjen da? priest tror jeg er lik som pala? Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da har jeg og joinet (Cryptical, Warlock) Shaman er en Morsom healing class Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Kanskje jeg slenger meg på Edit: gah... Aldri verden om jeg kommer til å få tid :\ Edit2: Jeg installerer wow igjen fy dere ! Endret 7. august 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har prøvd å lete, men finner ikke ut hvilken server dere spiller på. Du er ikke alene om det Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dere som skal levle til 70 burde slenge dere sammen og få trippel XP. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Dette vil jeg være med på! Kommer til å levle paladin eller priest. På ferie i 3 uker, men sender en whisper når jeg er hjemme. Caysa, Hellscream-EU Endret 7. august 2008 av Woe Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Er det Stormscale? Fant ingen av de som er listet på første siden der i alle fall.. Endret 7. august 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mener det var Stormscale ja, har visst blit fjernet fra førstrepost ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå