Alpakasso Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) *Edit: Nvm, post kan slettes. Endret 5. august 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kanskje jeg blir med. Blir isåfall bare en liten alt (tror jeg). Og må nok bli en healer. Antageligvis priest! Men, har hørt at allys vinner nesten hele tida AV i den battlegroupen?! Er ikke det litt kjip BG å velge da, hvis det blir pvp som blir greia på 70/wotlk? Er riktignok bare noe jeg leste et sted. ingen sikre kilder. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er ganske jevnt i Cyclone, vil jeg tro. Hvis ikke har dere jo deres lille egne premade til alle BG'er utenom AV. Og om dere har 3-4 personer som "styrer" en WSG går det ofte bedre. AV premade i AV-weekends er jeg 99,9% sikker på at er null problem å skaffe. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Alliance vinner AV ganske ofte i Cyclone. Til gjengjeld blir vi rasseid i WSG, AG og tidvis EotS. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jepp.. Hadde i grunn vært bedre om det var omvendt, siden som det ble nevnt, kan man bare premade ab/eots/wsg for å vinne, men AV er litt værre å gjøre noe med, og det er jo "hoved" bgen for honorfarm er det ikke? Hehe... Noen som spiller i reckoning BG som har noen tanker om den? Lenke til kommentar
zoby Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Hvordan status på AV osv er atm, bryr jeg meg ganske lite om tbh. Har opplevd at det forandrer seg i perioder hele tiden, så det går nok bra. En kompis har en 70 warr/rogue/lock i cyclone Battlegroup, og vi gjør det fint i WSG/AB/EoTs ihvertfall :-) Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jepp.. Hadde i grunn vært bedre om det var omvendt, siden som det ble nevnt, kan man bare premade ab/eots/wsg for å vinne, men AV er litt værre å gjøre noe med, og det er jo "hoved" bgen for honorfarm er det ikke? Hehe... Noen som spiller i reckoning BG som har noen tanker om den? Reckoning vil jeg si er temmelig jevn på alle battlegrounds. Mulig horde har et lite overtak i EotS, AB og WSG, men levbart å være alliance der. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 vi kan jo ha et guild navn som: Hardeware er litt usikker på om jeg gidder og joine.... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Blir mest sannsynlig en Undead Rogue på meg. Har hatt lyst til å levle Rogue lenge. Navn blir sikkert Nehk. Når det gjelder guildnavn: < CLEARLY NINJAS > I caps selvsagt. Synes ikke vi skal ha noe veldig seriøst guildnavn, eller navn av type "kverulantene", "diskusjon" osv. Ser litt teit ut i mine øyne ihvertfall, men kanskje dere andre føler det annerledes. Endret 6. august 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) tenker at jeg starte enten bloodelf pala. Eller Orc shaman. Endret 6. august 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Kjeksmannen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg blir med. Troll Hunter. kommer til å hete Forion Endret 6. august 2008 av Kjeksmannen Lenke til kommentar
zoby Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Begynner å bli endel folk nå Veldig glad for det! Har nå fått kjørt igang guilden, som ble under navn <diskusjon> Grunnen er rett å slett fordi det er ganske enkelt, og kom ikke så mange forslag. Om ønsker, så kan vi bytte ved senere anledning. Zobey - lvl 1 undead rogue ligger når som GM for guilden, og jeg starter å lvle den Torsdag 7/8 - 08, 14:00 som planlangt. Endret 6. august 2008 av zoby Lenke til kommentar
zoby Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Har begynt å invitere folk til guilden nå, og noen har begynt å lvle. Det er helt greit hvis dere begynner å lvle idag. Folk spiller forskjelige raser, så de fleste får ikke spille sammen før vi er lvl 10 uansett. Så bare kjør på, og begynn å lvle hvis du føler for det. Jeg vil selv ta noen lvler idag, så bare send tell ingame ti "zobey" så får du invite til guilden. Endret 6. august 2008 av zoby Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Joiner gjerne jeg, noe dere trenger? har det litt vanskelig med å bestemme meg hva jeg skal spille som :S Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Når jeg startet tidligere i dag var det ihvertfall ingen healers, tror vi trenger det. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 druid fosho, eller noe som kan heale. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ser det er horde dere skal spille ja. tenkte eg skule starte selv, men vill ha en ally har to horde i 70. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Vi har startet igang, og er ganske fornøyd med antall spillere som ble med og spille på Stormscale. Guild Lista ser slik ut foreløpig: Zobey: 12 rogue Bob: 11 rogue Roax: 9 warlock Forion: 8 Hunter Saiyaman: 7 warrior Nehk: 5 rogue Zapturi: 2 Warlock Araleas: 1 priest Enda flere er velkomne Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nei, de ble lvl 11 og 12 helt uten videre ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå