Gå til innhold

Starte ny char - Noen joine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg blir med. Blir isåfall bare en liten alt (tror jeg).

Og må nok bli en healer. Antageligvis priest!

Men, har hørt at allys vinner nesten hele tida AV i den battlegroupen?! Er ikke det litt kjip BG å velge da, hvis det blir pvp som blir greia på 70/wotlk?

Er riktignok bare noe jeg leste et sted. ingen sikre kilder. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Er ganske jevnt i Cyclone, vil jeg tro. Hvis ikke har dere jo deres lille egne premade til alle BG'er utenom AV. Og om dere har 3-4 personer som "styrer" en WSG går det ofte bedre.

AV premade i AV-weekends er jeg 99,9% sikker på at er null problem å skaffe.

Lenke til kommentar

Jepp.. Hadde i grunn vært bedre om det var omvendt, siden som det ble nevnt, kan man bare premade ab/eots/wsg for å vinne, men AV er litt værre å gjøre noe med, og det er jo "hoved" bgen for honorfarm er det ikke? Hehe...

Noen som spiller i reckoning BG som har noen tanker om den?

Lenke til kommentar

Hvordan status på AV osv er atm, bryr jeg meg ganske lite om tbh. Har opplevd at det forandrer seg i perioder hele tiden, så det går nok bra. En kompis har en 70 warr/rogue/lock i cyclone Battlegroup, og vi gjør det fint i WSG/AB/EoTs ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Jepp.. Hadde i grunn vært bedre om det var omvendt, siden som det ble nevnt, kan man bare premade ab/eots/wsg for å vinne, men AV er litt værre å gjøre noe med, og det er jo "hoved" bgen for honorfarm er det ikke? Hehe...

Noen som spiller i reckoning BG som har noen tanker om den?

Reckoning vil jeg si er temmelig jevn på alle battlegrounds. Mulig horde har et lite overtak i EotS, AB og WSG, men levbart å være alliance der. :)

Lenke til kommentar

Blir mest sannsynlig en Undead Rogue på meg. Har hatt lyst til å levle Rogue lenge. Navn blir sikkert Nehk.

Når det gjelder guildnavn: < CLEARLY NINJAS >

I caps selvsagt. Synes ikke vi skal ha noe veldig seriøst guildnavn, eller navn av type "kverulantene", "diskusjon" osv. Ser litt teit ut i mine øyne ihvertfall, men kanskje dere andre føler det annerledes.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Begynner å bli endel folk nå :) Veldig glad for det!

Har nå fått kjørt igang guilden, som ble under navn <diskusjon>

Grunnen er rett å slett fordi det er ganske enkelt, og kom ikke så mange forslag. Om ønsker, så kan vi bytte ved senere anledning.

Zobey - lvl 1 undead rogue ligger når som GM for guilden, og jeg starter å lvle den Torsdag 7/8 - 08, 14:00 som planlangt.

Endret av zoby
Lenke til kommentar

Har begynt å invitere folk til guilden nå, og noen har begynt å lvle. Det er helt greit hvis dere begynner å lvle idag. Folk spiller forskjelige raser, så de fleste får ikke spille sammen før vi er lvl 10 uansett.

Så bare kjør på, og begynn å lvle hvis du føler for det. Jeg vil selv ta noen lvler idag, så bare send tell ingame ti "zobey" så får du invite til guilden.

Endret av zoby
Lenke til kommentar

Vi har startet igang, og er ganske fornøyd med antall spillere som ble med og spille på Stormscale.

Guild Lista ser slik ut foreløpig:

Zobey: 12 rogue

Bob: 11 rogue

Roax: 9 warlock

Forion: 8 Hunter

Saiyaman: 7 warrior

Nehk: 5 rogue

Zapturi: 2 Warlock

Araleas: 1 priest

Enda flere er velkomne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...