Gå til innhold

Starte ny char - Noen joine?

Anbefalte innlegg

velkommenjg1.jpg

Hei og velkommen. <Diskusjon> Er en nylig opprettet guild @ Stormscale EU, som har samlet mange norske spillere fra Diskusjon.no

Vi har laget en guild sammen, for å ha et sosial opphold sammen, mens vi lvler våre characters. Alle er velkomne til å joine guilden, uansett lvl. Bare send en whisper til "zobey" ingame.

Hvis jeg er offline, bruk /who diskusjon og du ser en liste over spillere, alle kan invitere.

medlemmtj6.jpg

Vi spiller på Stormscale EU - Horde

Vi har ordnet guildbank, der alle sammen har tilgang til å ta ut 2 items per dag. Du kan også reparere dine items der.

Jeg står til støtte for penger til de som trenger det. Send en mail ingame til "zobey" med grunn til hvorfor du trenger penger og hva de skal brukes til, og hvor mye du trenger. Pengestøtte går til mount,evt. items, professions osv.

Antall medlemmer i guilden:

-61

Håper dere slenger dere med :)

MvH

Thomas Olsen :,)

Endret av zoby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frister. Veldig. Har lurt på dette en stund selv. Må nesten la høre fra meg senere, men du får ta det som et definitivt kanskje fra min side. Får komme tilbake til eventuell klasse/rase når jeg kommer hjem fra ferie dersom det blir noe med meg. Kommer litt an på hvor aktive vennene mine kommer til å være i tiden fremover og hvor de skal spille. Kanskje jeg får dratt dem med meg også.

Lenke til kommentar

Høres bra ut det. Dere som er på ferie, eventuelt har andre planer er fullt velkommen anytime, bare dere melder ifra om navn i denne posten, eventuelt kommer på IRC. Guilden som blir lagd vil bli prioritert for spillere fra diskusjon.no, men kommer også muligens til å ta inn andre norske spillere hvis de har ønske om det.

Har vært noen innom IRC, men dere stikker ganske fort igjen uten å lage en lyd :) Fint om dere som bare kommer innom, sier hei ihvertfall ;)

Endret av zoby
Lenke til kommentar
Frister egentlig litt men har en alt på Bronzebeard som jeg driver å levler samt at jeg har main min der og.

Kanskje jeg smeller inn med en mage eller warrior, får se :)

Fint om du sier ifra før du starter, og kommer på IRC. Hvis du er bekymra for penger, så har jeg typ 1k gold som vi kan bruke til å forsikre alle om at vi får mount osv til lvl 30. Og kansje en guild bank med penger for repair-bills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...