jornln Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei, Jeg er nødt til å bestille ny maskin innen kun kort tid (bytte jobb - levere tilbake hjemmepc osv). Er ikke så oppe og går på minne - og håper noen her kan hjelpe meg. Tenkte å gå for et Asus P5Q deluxeHK (har lest test på hardware) og en Intel Q6600 CPU. Maskinen skal ikke presses max - men muligens klokkes litt (mange år siden sist). Noen her som kan hjelpe meg med 4GB (2*2GB?) gode minnebrikker som yter bra til dette kortet? (Skal til å bestille resten av HW fra Komplett og Netshop). Fint om de også er på lager (må ha maskinen opp og gå - før jeg leverer tilbake den jeg har) mvh Jørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dette er fine ram brikker og klarer overklokking også vis du ønsker det også. Har disse selv og er veldig fornøyd med dem. OCZ DDR2 4096MB Gold 650,- kr Lenke til kommentar
jornln Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Ser ikkje så dumme ut dei der nei Eneste jeg lurer på er forskjellen på PC-6400 kontra PC-8500/9600. Har dette mye å si for hastigheten/vil jeg merke forskjell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg leste noe tidligere i dag om en som hadde gått fra 6400 til 9600 og han sa han ikke merket noe forskjell. Det er allerede ganske rask ram og ganske my ram også så det burda klare og dra det aller meste uten noe problem liksom. Lenke til kommentar
jornln Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Da var dei i bestilling - takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da var dei i bestilling - takk for hjelpen Bare hyggelig kunne hjelpe deg litt. Lykke til med pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå