Deepsearch Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Når min kompis, med adsl fra telenor, setter opp internettserver for bf1942 får jeg bare failed to connect når jeg prøver å joine serveren. Når jeg setter opp har han ingen problemer med å joine (Jeg har bare modem). Vi bruker begge nocd og v1.31. Road to rome er også installert. Noen som har peiling? Kan det være noe med portoppsett på adsl fra telenor? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du må bruke din kopi av lisenskoden, hvis to bruker koden vil ikke begge kunne komme på nett. Men begge kan spille på lan. Kjøp det Men hvis du har kjøpt det så må du åpne firewallen Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis han har Ruter/Firewall må han åpne/forwarde porten til den pc'n bf servern står på. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 "]Hvis han har Ruter/Firewall må han åpne/forwarde porten til den pc'n bf servern står på. Jepp.... Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Du må bruke din kopi av lisenskoden, hvis to bruker koden vil ikke begge kunne komme på nett. Men begge kan spille på lan. Kjøp det Men hvis du har kjøpt det så må du åpne firewallen Vi bruker forskjellige koder. Han kan joine meg, men ikke omvendt! SKal forresten kjøpe det. Har bestilt Road to Rome på Play.com. Synes Bf1942 er rimelig buggete enda. Mye kræsj til desktop. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 "]Hvis han har Ruter/Firewall må han åpne/forwarde porten til den pc'n bf servern står på. Tror ikke han har ruter! Kjører ikke dedikert server. Dessuten kjørte han serveren på den maskinen som har adsl modemet tilkoblet! Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Vi disablet firewall begge to forresten! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 det er ikke noen krasj hos meg Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 det er ikke noen krasj hos meg Mulig det er nocd-fila som lager kræsj da. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 naj, nocd her og, null kræsj. Innimellom, når jeg har spillt i 10 timer i strekk kræsjern til desktopen, men det er så sjelden at det er nesten positivt når det skjer, så får jeg pissa og spist litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå