Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Er det noen info angående overklokkings-rad/plass under årets TG? *Ser mot Wheelzor & Co* Hadde vært kjekt å titte innom isåfall.
Desverre ble det satt ned forbud mot ekstreme kjølemidler etter noen.. hendelser. *grynte*

 

Og det florerer egentlig ikke av fasekjølere heller :p

 

Vil ikke en fasekjøler også trekke så mye strøm at det nesten garantert slår ut sikringa?

Lenke til kommentar

Jeg har allerede bestilt billett.

 

Når jeg trykker på "printable tickets" får jeg opp følgende melding:

 

You have no tickets to print.

Note: One of your tickets is in use by someone who has a PTN card, so it has been omitted from the pdf, you only need a paper ticket if you do not have a PTN card, as the PTN card is every ticket that the cardholder is a user of.

Note: One of your tickets has no user, so it has been omitted from the pdf at this time, you can only use a ticket when it has a user, so make sure that every ticket has a user.

Lenke til kommentar
Jeg har allerede bestilt billett.

 

Når jeg trykker på "printable tickets" får jeg opp følgende melding:

 

You have no tickets to print.

Note: One of your tickets is in use by someone who has a PTN card, so it has been omitted from the pdf, you only need a paper ticket if you do not have a PTN card, as the PTN card is every ticket that the cardholder is a user of.

Note: One of your tickets has no user, so it has been omitted from the pdf at this time, you can only use a ticket when it has a user, so make sure that every ticket has a user.

Du kan jo kontakte partyticket og forklare saken? De sender deg nok gladelig et kort til om du har mistet det. På info om PTN-kort står det at du kan melde det savnet først, og etter det kan du få sendt et nytt et.

Lenke til kommentar
På partyticket står det at jeg ikke får noe pdf-dokument. De sier at jeg har et PTN-kort. Hadde er vel det riktige ordet her. Hva gjør jeg da? Holder det bare å skrive ned billettnummeret og ta med ID?

 

Bare fjern deg selv som bruker av kortet. PTN-> Your account -> member card, og så trykker du på et av valgene der, så vil det dukke opp en pdf i listen. Jeg har pleid å deaktivere, hente pdf-en, og så aktivere kortet igjen slik at jeg har både utskrift og kort for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Er det noen info angående overklokkings-rad/plass under årets TG? *Ser mot Wheelzor & Co* Hadde vært kjekt å titte innom isåfall.
Desverre ble det satt ned forbud mot ekstreme kjølemidler etter noen.. hendelser. *grynte*

 

Og det florerer egentlig ikke av fasekjølere heller :p

:cry:

 

Til alle dere som er < 151 i køen: Vennligst kjøp billetter asap, er utålmodig.

Lenke til kommentar
Hva har man dieselgenerator og utetelt til da? Jeg vil ha ekstremoverklokking!

 

Hmm, jeg har vært nummer 419 i nesten hele dag jeg, men det har blitt solgt mange biletter. Noen som vet hvorfor?

 

Sikkert ingen som har kjøpt på dagen i dag. Kanskje den oversikten over hvor mange billetter som er igjen bare er litt treig med å oppdatere seg. Eller så er det rett og slett noen som ikke ønsker at du skal få dra på TG :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...