Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle som ligger fremst i køen burde kjøpt 5 billetter bare for å selge de for det dobbelte til de "stakkars" tusene som ligger bakerst i køen.

Det er en god invistering :p

Lite poeng i å gjøre det.

Men for all del, for de som vil er det bare å gjøre det. Fint for de som trenger billett, de kan bare rapportere og så kjøpe den gjennom PTN igjen :p

Gjorde det i fjor, en venn av en venn trengte en billett, så da rapporterte kompisen min det til PTN og kjøpte den på ærlig vis :!:

Lenke til kommentar
Dette blir bra, skal dere se. Ikke forundre dere om det blir masse lyd fra scena i år og. :)

Noe informasjon om hva dere stiller med? :)

Samme som ifjor. Outline "Butterfly" Linearray og Outline subber stilt i kardiode. :)

Butterfly.jpg

Eneste dere ikke vet er hvordan det kobles opp og hvor mye av hvert det blir. Og selvfølgelig; hvordan linearrayet vikles og tunes. :green:

Lenke til kommentar

Dette blir bra, skal dere se. Ikke forundre dere om det blir masse lyd fra scena i år og. :)

Noe informasjon om hva dere stiller med? :)

Samme som ifjor. Outline "Butterfly" Linearray og Outline subber stilt i kardiode. :)

Butterfly.jpg

Eneste dere ikke vet er hvordan det kobles opp og hvor mye av hvert det blir. Og selvfølgelig; hvordan linearrayet vikles og tunes. :green:

JEG GLEDER MEG! :D

Endret av Hawtz
Lenke til kommentar
Det er en grei størrelse på sakene ja! :)

Olum: Sikker på det?

Ifølge en hørselstest jeg tok for noen år siden, har jeg bedre hørsel enn gjennomsnittet, og jeg merket aldri at det virkelig dundret i kroppen. En på HW-rekka (husker ikke hvem det var, han med Xboxen inne i hylla) fortalte meg at i 02 eller 03 hadde de så store høytalere at man ikke kunne prate til hverandre om man sto på andre siden av hallen.

Lenke til kommentar

Neinei. Beklager det, skal prøve å gi deg en dårligere hørsel og et rist i kroppen iår. :p

Saken har nok mye med vinklingen av PA'en å gjøre også. All lyd du hører gjenspeiler ikke den lyden jeg har ved miksebordet. Det er der sweetspotet er, som regel. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...