Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle som ligger fremst i køen burde kjøpt 5 billetter bare for å selge de for det dobbelte til de "stakkars" tusene som ligger bakerst i køen.

 

Det er en god invistering :p

Lite poeng i å gjøre det.

 

Men for all del, for de som vil er det bare å gjøre det. Fint for de som trenger billett, de kan bare rapportere og så kjøpe den gjennom PTN igjen :p

 

Gjorde det i fjor, en venn av en venn trengte en billett, så da rapporterte kompisen min det til PTN og kjøpte den på ærlig vis :!:

Lenke til kommentar
Dette blir bra, skal dere se. Ikke forundre dere om det blir masse lyd fra scena i år og. :)

Noe informasjon om hva dere stiller med? :)

Samme som ifjor. Outline "Butterfly" Linearray og Outline subber stilt i kardiode. :)

 

Butterfly.jpg

 

Eneste dere ikke vet er hvordan det kobles opp og hvor mye av hvert det blir. Og selvfølgelig; hvordan linearrayet vikles og tunes. :green:

Lenke til kommentar

 

Dette blir bra, skal dere se. Ikke forundre dere om det blir masse lyd fra scena i år og. :)

Noe informasjon om hva dere stiller med? :)

Samme som ifjor. Outline "Butterfly" Linearray og Outline subber stilt i kardiode. :)

 

Butterfly.jpg

 

Eneste dere ikke vet er hvordan det kobles opp og hvor mye av hvert det blir. Og selvfølgelig; hvordan linearrayet vikles og tunes. :green:

 

 

 

JEG GLEDER MEG! :D

Endret av Hawtz
Lenke til kommentar
Det er en grei størrelse på sakene ja! :)

 

Olum: Sikker på det?

 

Ifølge en hørselstest jeg tok for noen år siden, har jeg bedre hørsel enn gjennomsnittet, og jeg merket aldri at det virkelig dundret i kroppen. En på HW-rekka (husker ikke hvem det var, han med Xboxen inne i hylla) fortalte meg at i 02 eller 03 hadde de så store høytalere at man ikke kunne prate til hverandre om man sto på andre siden av hallen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...