Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kjøpt 5 billetter.. Det er noe tull med systemet, så man er nødt til å betale via bankoverføring (nettbank).

 

 

 

Note: Pay as soon as possible, as it does take between 0-2 days to go through if delivered electronically on nettbank or telebank. If you pay on a thursday or a friday then we will not get notified before monday, so remember to add 2 days over weekends.

 

In total a KID payment can take up to 5 days from you pay to we get notified, so it is important that you pay right away to avoid having your order time out.

 

Note: If you do not have nettbank or telebank (2 million Norwegians do), please use your mom, dads, a friends or a neighbours.

 

If using a telebank, you do not have to enter our name and address, just use the bankaccount, amount and KID-number supplied.

 

Warning: Paying using a bankgiro manually when physically going to a bank will seemingly work, but does a LOT longer to go through and we do not guarantee that your order will not cancel during this time.

 

Physically going into a bank causes a lot of manual work for us and is a cause of a lot of misplaced payments and thus, in the end, waiting time for you or a canceled order.

 

We do not accept responsibilty for completing your order, knowing that you have paid or anything else for that matter if you do not use Nettbank or Telebank.

 

All money paid which can be tracked properly, will be credited your account, so if you pay too late, use a physical bank, forget the kid number or otherwise make it hard for us to place the payment quickly, then your account will be will updated with the amount you paid, even if we can not complete the order you wanted, you can then have the balance refunded, less the payment fees.

 

Do not use manual giro, use electronic banking like a nettbank or telegiro.

 

Also note: We have handled many thousands of these kid payments and every one payment made, following these instructions, has been successful, so in reality this is a very safe and fast way of paying.

 

 

Forøvrig: http://techserver.gathering.org/tickets.php

Lenke til kommentar
Oh noes! Jeg har jo akkurat blitt frastjålet nettbank-kode-greia mi =/

Du har jo meg da. Kan sikkert bestille en ekstra.

 

Jaaa, har du mulighet? Jeg skal kjøpe med til Morten også, forresten. Hvis jeg ikke får ny kode-greie innen jeg kommer gjennom køen, hadde det vært helt ultimat om du kunne kjøpe med, altså =)

Lenke til kommentar
Oh noes! Jeg har jo akkurat blitt frastjålet nettbank-kode-greia mi =/

 

Dersom du er et stykke bak i køen så er det mulig de får ordnet det.

 

VISA fungerte visst for de aller første :shrug:

 

Okai, hehe. Jeg blir så enormt stressa av tanken på å ikke få tak i.

Jeg er nr. 1117 nå, så håper de rekker å fikse problemet før det er min tur, da. Ellers har jeg jo backup nå :b

Lenke til kommentar
Oh noes! Jeg har jo akkurat blitt frastjålet nettbank-kode-greia mi =/

Du har jo meg da. Kan sikkert bestille en ekstra.

 

Jaaa, har du mulighet? Jeg skal kjøpe med til Morten også, forresten. Hvis jeg ikke får ny kode-greie innen jeg kommer gjennom køen, hadde det vært helt ultimat om du kunne kjøpe med, altså =)

Null stress. Jeg tar nok 5 uansett. Skal presse med meg Roy og et par til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Alle som ligger fremst i køen burde kjøpt 5 billetter bare for å selge de for det dobbelte til de "stakkars" tusene som ligger bakerst i køen.

 

Det er en god invistering :p

 

Det er en god investering når man rapporterer deg til PTN og de fratar deg TG bilettene? ;)

Lenke til kommentar
Alle som ligger fremst i køen burde kjøpt 5 billetter bare for å selge de for det dobbelte til de "stakkars" tusene som ligger bakerst i køen.

 

Det er en god invistering :p

 

er bare ett lite problem da, har man kjøpt en bilett er man alltid eieren av den og kan sette den på hvem man vil, så det er risikabelt og selge til folk man ikke kjenner.

 

jeg kan selge en til deg, sette den i navnet ditt, få penger av deg, så sette den i navnet til noen andre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...