Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man vet hvor switchene er så er det jo lurt å ta med passe lengde. Men siden han spurte hva som var minimums kravet, tenkte jeg at han ikke hadde vært der før. Og 5-10m kunne være greit siden han kanskje ikke viste hvor switchene er. Er bare å koble inn i switchen først, og så trekke den til pcn.

Lenke til kommentar
PTN-card er et elektroniskkort som infoen om billetten din.

Det besvarte egentlig ikke spørsmålet mitt :p

 

Hvordan får jeg tak i det? Eller hvordan mottar jeg det? får jeg det i posten når jeg har bestilt billett? Eller skriver jeg ut kortet? Men da regner jeg med at det ikke er elektronisk.

 

Ble rotete det der

Lenke til kommentar
PTN-card er et elektroniskkort som infoen om billetten din.

Det besvarte egentlig ikke spørsmålet mitt :p

 

Hvordan får jeg tak i det? Eller hvordan mottar jeg det? får jeg det i posten når jeg har bestilt billett? Eller skriver jeg ut kortet? Men da regner jeg med at det ikke er elektronisk.

 

Ble rotete det der

 

Du får det i posten noen dager før TG

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Denne hylla(for3stk) fikk jeg fint med på toget i fjor.

img_0178.jpg

 

Men tog anbefales ikke hvis du har tung pc, de som arbeider der blir fly forbanna.

De var tydeligvis ikke forberedt på at det var TG i fjor også =)

 

Forholdene ombord i våre tog er lagt til rette for at du i størst mulig grad kan ta hånd om egen reisebagasje. Du kan fritt ta med deg inntil 30 kg som håndbagasje.
Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Jeg satt i instance i WoW i fjor, plutselig hadde jeg sovna, gått å lagt med i stolen til en kamerat av meg, i søvne. Han hadde jaget med vekk, så jeg la meg i stolen til en random (I SØVNE), og våknet når jeg sto midt på gulvet mens security snakket til meg, og ville ha meg til medic!

 

yay, det fikk jeg høre :p

Var det deg da, som sov i stolen min mon tro? :!:

 

No hard feelings i så fall, hehehe :p

Lenke til kommentar
PTN-card er et elektroniskkort som infoen om billetten din.

Det besvarte egentlig ikke spørsmålet mitt :p

 

Hvordan får jeg tak i det? Eller hvordan mottar jeg det? får jeg det i posten når jeg har bestilt billett? Eller skriver jeg ut kortet? Men da regner jeg med at det ikke er elektronisk.

 

Ble rotete det der

 

Du får det i posten noen dager før TG

Hvis du bestiller PTN kort, ja. Dette må du kjøpe ved siden av billetten og ankommer via post før TG. Men du må ikke kjøpe et PTN kort, du kan registrere VISA, Mastercard, Dansk Sygebevis og et eget PTN kort fra TG01 i tillegg til PTN kort som du må betale for. Selv har jeg bare registrert mitt VISA fordi PTN kortet er uleselig gjennom uttalige lag med AS5. Da viser jeg bare VISA (som jeg hadde måttet vist for ID uansett) når jeg er ved billettluka i Hamar.

 

PTN har forresten en del informasjon om seg selv på siden sin, merkelig nok. Hadde ikke tatt skade av å sjekke ut siden utenom å trykke "still meg i kø".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...