Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Sovetelt? er det en ordning som er begynt med? Hørtes kjekt ut.

Har noen forresten noen avskrekkende bilder å vise foreldre?

Vil en 15-åring måtte ha med underskrift fra foreldre som sier at det er greit å være der?

Ja, de setter opp ett eller to ganske store og oppvarmede telt utenfor hallen. God tanke da, for å gi folk noen stille timer på puta.

ALle under 16 år vil måtte ha med underskrift, ja. Les mer her. Og jeg tror nok ikke det er noe fare å sende en 15-åring til TG. Jeg var 13 første året, og nå virker det som det er bare småunger der, såååeh :p

Hei, tusen takk for utfyllende info til deg og HLSolberg :) Disse teltene skal nok jeg og en sovepose se på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PTN kortet mitt var defekt -.-''

BTW, lå i kortholder..

Hva skjer da? bare søker de deg opp som han i posten over deg?

Hva trenger de av informasjon?

hadde fått hetta hvis jeg måtte tilbringe påska i Hamar... :ohmy:

Han spurte etter navn, adresse, tlf osv og så om det stemte med det jeg hadde oppgitt av ID.

Lenke til kommentar
PTN kortet mitt var defekt -.-''

BTW, lå i kortholder..

Hva skjer da? bare søker de deg opp som han i posten over deg?

Hva trenger de av informasjon?

De spørte etter navnet mitt, og navnet på eier av billetten. Det var veldig lite stress, sånn egentlig. Legitimasjon har en jo med uansett.

Lenke til kommentar

Tingen var at vi skulle ta toget i fjor, men tenkte det ble problematisk å ta det med på toget, så vi gjorde en avtale med moren til en som skulle på TG som hadde arrangert buss Bergen-Hamar om å lempe hyllen på bussen, men det skapte mange problemer :p

1. Bussen var for sein, og vi måtte rekke toget.

2. Folk hadde tatt med mye drit som stoler, så det var ikke plass til hyllen, og heller ikke PC-ene til noen :p

3. Vi klarte å skvise inn hyllen på godsvognen, helt i siste liten.

Jeg hoppet faktisk ut av vognen for å sjekke noe, og 1 sekund etterpå blåste konduktøren i fløyten og døren gikk igjen, hvor jeg AKKURAT klarte å komme inn igjen før døren var lukket ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...