Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Har sjekket min hver gang jeg har vært der :dontgetit:

Leverer billett ute, viser leg så spør de etter tillatelse fra foreldre

kommer vell ann på hvor mye eldre du ser ut :p noen ser ut som om de er 9 år men er egentlig 15 noen ser ut som om de godt kunne være 18 men er 15 osv :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en kompis som fyller 16 rett før TG, må han ta med leg da eller?

Leg kan jo være greit å ha uansett hvor du er.

Det er jo bare å ta med en underskrift fra foreldre, skjønner ikke hva problemet er. Bedre å være 100% sikker på at du kommer inn. Selv tok jeg ikke med noe underskrift den gang jeg var underage b&, men det var fordi muttern kjørte meg, og dermed kunne komme fram dersom det skulle oppstå problemer..

Lenke til kommentar
Har en kompis som fyller 16 rett før TG, må han ta med leg da eller?

Alle må ha med leg. Jeg ser virkelig ikke problemet med å ha med underskrift. Er det noen som har planer om å si til foreldrene sine "Hei, jeg sover hos [insert kompis] en uke." og egentlig dra på TG?

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig veldig enkelt: Alle skal ha med bilett og legitimasjon, og alle de som er under 16 skal ha med underskrift fra foreldre dersom de ønsker å slippe inn. Om denne aldersgrensen gjelder for den dagen eller det året en fyller 16, vet jeg ikke.

Endret av Hanky_
Lenke til kommentar

Haha, jeg skjønner godt hva du mener, Rudde93. Gamle damer som skal begynne å finne fram for så å betale med kun kronestykker først når de har gått på bussen.

Men ja, ha alt av papirer samlet kan være greit. Det har skjedd at jeg står på parkeringsplassen utenfor skipet uten å finne utskriften av billetten. Fant den heldigvis til slutt da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...