Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Jeg satt i instance i WoW i fjor, plutselig hadde jeg sovna, gått å lagt med i stolen til en kamerat av meg, i søvne. Han hadde jaget med vekk, så jeg la meg i stolen til en random (I SØVNE), og våknet når jeg sto midt på gulvet mens security snakket til meg, og ville ha meg til medic!

yay, det fikk jeg høre :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg satt i instance i WoW i fjor, plutselig hadde jeg sovna, gått å lagt med i stolen til en kamerat av meg, i søvne. Han hadde jaget med vekk, så jeg la meg i stolen til en random (I SØVNE), og våknet når jeg sto midt på gulvet mens security snakket til meg, og ville ha meg til medic!

yay, det fikk jeg høre :p

Hva føler du nå? :D

neida, men sikkert irriterende for han random duden da, tenk om noen bare hadde satt seg ned hos deg for å sove xD

Men skal sove sånn at det ikke skjer med meg ^^

Lenke til kommentar

Haha, så ekstremt eid! :D Ifjor satt jeg i stolen og var ganske slapp :p bikka huet opp og ned en stund, var trøtt nok til at jeg ikke var ved full bevissthet :D Ihvertfall dunka jeg hodet rett i kanten på bordet jeg fikk en blodig stripe over nesa og saker xD

Endret av ironmartin
Lenke til kommentar
Jeg elsker å våkne av speaker på morgenkvisten (klokka 8 elns?) som sier god morgen jeg :) Etter å ha småsovet en time eller to i stolen, selvsagt.

De siste to årene har jeg kun sovet i stolen :) Det første året sov jeg en gang i soveteltet, og det var så digg at jeg sov i 16 timer. Da ble jeg sint, så det skal ikke gjenta seg :p

Åjah, speakeren er min beste venn <3

Husker det året vi ble vekket av Bananaphone hver morgen, det var gull!

Men angående soveteltet, jeg har hørt at det er grisekaldt uti der? Har aldri giddi å sjekke det ut engang, jeg. Har sovet på samme plassen siden TG 2000, så ser ingen grunn til å være helt gal og bryte ut av vanen, hehe.

Sovetelt? er det en ordning som er begynt med? Hørtes kjekt ut.

Har noen forresten noen avskrekkende bilder å vise foreldre?

Vil en 15-åring måtte ha med underskrift fra foreldre som sier at det er greit å være der?

Lenke til kommentar
Sovetelt? er det en ordning som er begynt med? Hørtes kjekt ut.

Har noen forresten noen avskrekkende bilder å vise foreldre?

Vil en 15-åring måtte ha med underskrift fra foreldre som sier at det er greit å være der?

Ja, de setter opp ett eller to ganske store og oppvarmede telt utenfor hallen. God tanke da, for å gi folk noen stille timer på puta.

ALle under 16 år vil måtte ha med underskrift, ja. Les mer her. Og jeg tror nok ikke det er noe fare å sende en 15-åring til TG. Jeg var 13 første året, og nå virker det som det er bare småunger der, såååeh :p

Lenke til kommentar

Til Foreldre

Er det noen aldersgrense for å være på TG?

Det er ikke satt noen aldersgrense for deltagere på TG, men vi anbefaler at de som er under 16 ikke kommer alene. Det er fint å være på TG sammen med søsken og venner som er over 16.

The Gathering har blitt pålagt av politiet å sørge for at alle deltagere under 16 år har en skriftlig tillatelse fra foresatte til å være med på TG. Skjemaet finner dere (LINK MANGLER). Dette skjemaet med underskrift må alle som er under 16 ha med seg når de kommer til TG. Mindreårige som ikke har skriftlig tillatelse er vi nødt til å avvise.

så, ja

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Må vel gå ann å få en kompis til å fake noe greier. Evt. gjøre det selv. :S

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man egentlig forfalske det? Om du allerede har fått lov til å dra på TG, er det vel ikke noe problem å få mor eller fra til å skrive under på et skjema. Jeg var 15 år første året jeg var og hadde med meg en underskrift hjemmefra. De sjekket det aldri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...