Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har visstnok noen store planer anngående hylle og høytalere. Jeg håper han gidder å gjennomføre det ordentlig i år. Men jeg er ikke helt enig i planen hans om å bruke et par svære høytalere, ombygd til sofaer, til sitte på. Tror kanskje jeg kan bli litt lei av av bass i ræva i 5 dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm... vurderer å bli med på TG 2009. Bor ett GODT stykke unna for å si det mildt, men det skal vel gå å få med seg PC'en. Blir en del pakking, og beskytting, men er nok verdt det :thumbup:

Blir nok fett. Skal få med en del andre så blir det nok festlig.

Så hva er det man spiller da? Hva som helst? CS?

Spiller mye Lotro men vet ikke hvor mange andre på TG som gjør det :!:

Hvilke spill bør jeg installere på forhånd? Hvilke spill er det ofte konkurranser i?

Endret av Wartom
Lenke til kommentar

Smaker ikke spesielt godt, bytter Panther mot kaffe any day.

En kamerat av meg drakk to stykk på scenen (drikke-konkurranse) etter stepmania-compoen, endte opp med å kaste opp foran alle folka. Han likte den ikke noe særlig heller. ;p

Lenke til kommentar
Var det ikke alkohol i den slushen fra Panther? :p

Hawt chicks !? Hvis man bestiller mye, er det lov og spørre om ekstra behandling? :p

1. Nei, det var ikke alkohol i slushen. Det er nulltoleranse for det på TG.

2. Ja, du kan få "spesialbehandling".

Lenke til kommentar
Det var selvfølgelig en liten spøk, noe som ikke alltid funker like bra over nettet. Men jeg er likevel sikker på at hun ene likte meg. Jeg fikk i hvertfall noen flørtende blikk av henne.

ahahahah det sier de alle :p selv om de smiler til deg betyr d ikke at de liker deg :D men jeg, som mange andre, liker å tenke slik :D

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at TG kan få fikset Counter strike source compoen.

counter strike 1.6 hadde double elimination + seeding.

counter strike source hadde omtrent like mange lag men single elimination og INGEN seeding. Dessuten var det ganske dårlig informasjon med tanke på når kampene startet. Noen av css adminsene var også helt grønne når det kom til counter strike source. TG var et knall LAN, men kanskje de bør prøve å få en litt mer profesjonelt gjennomførst sourcecompo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...