Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke sånn at man bare kan bestille 4 biletter på en gang? Åssen gjør du det når det kommer så mange på rekka?

Man kan faktisk kjøpe opp til fem billetter samtidig. Måten man lager større rader på, er at man selv kjøper sin egen billett, for så å gi en annen person rett til å velge plass for deg. Alle velger denne personen, som da kan plassere rekken.

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at man bare kan bestille 4 biletter på en gang? Åssen gjør du det når det kommer så mange på rekka?

Man kan faktisk kjøpe opp til fem billetter samtidig. Måten man lager større rader på, er at man selv kjøper sin egen billett, for så å gi en annen person rett til å velge plass for deg. Alle velger denne personen, som da kan plassere rekken.

Og jeg er jo da selvfølgelig the go-to-guy her.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Det står her sikkert en plass, eller på en eller annen nettside, men jeg har vanskeligheter med å finne det. Når er det loddtrekning på billettene, eller når kan man kjøpe de? står ikke noe om tg09 på partyticket så er litt confused :ermm:

haha, leste akkurat en side tilbake at det er det ingen som vet, så da får jeg også bare smøre meg inn med tålmodighet :p

Endret av Andum
Lenke til kommentar
Det står her sikkert en plass, eller på en eller annen nettside, men jeg har vanskeligheter med å finne det. Når er det loddtrekning på billettene, eller når kan man kjøpe de? står ikke noe om tg09 på partyticket så er litt confused :ermm:

haha, leste akkurat en side tilbake at det er det ingen som vet, så da får jeg også bare smøre meg inn med tålmodighet :p

hehe ja, men de kommer ut i januar håper jegh :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg vil tippe at billettsalget starter/lotteriet starter eller at vi i det minste får info om når noen av disse tingene starter. Men som sagt tidligere: De ligger på etterskudd på grunn av momssaken, så at billettsalget er forsinket til årets TG er egentlig ikke så rart.

Jeg har ihvertfall smurt meg med god tålmodighet, det er ingen vits i og mase i denne tråden om når de kommer. De kommer rett og slett når de kommer.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler å ta med egne stoler om du har mulighet til det. Jeg har aldri sittet i stolene som TG oppdriver, men det er slike plastikkstoler man bruker i hagen. Du er enten syk i hodet eller har bryr deg rett og slett null om komfort om du ønsker å sitte på de stolene i fem dager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...