Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tegna en rask en i paint:

post-108048-1230868404_thumb.jpg

 

Sånn var hylla mi. Enkel og grei, Hadde da ikke med meg høytallere eller noe annet enn PC, skjem, mus og tastatur. Alle baggene og sånt hadde jeg under bordet der jeg hadde føttene.

 

Legger opp bilde av hylla til kameraten min og. Tror faktisk at hyllen min fikk plass oppi hans. :p

post-108048-1230868758_thumb.jpg

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
For de som lurte på Hylla til meg og Simen tidligere i posten her,

 

Den var vel ca 3 meter høy med høytalerene oppå, den var tross at bordet sank litt veldig stabil. Og den kunne sees lang vei pga høytalerene, noe som er et veldig pluss når du er trøtt og skal finne plassen din :D

Kan si meg enig at høytalerne deres var fine å bruke for å finne plassen :p var det jeg gjorde, siden jeg satt rett bak dere :D

Lenke til kommentar
om du hadde lest på forige side så hadde du lest at salget ikke har startet enda.

Men det gjorde jeg altså ikke.

 

 

 

nei hvis du pakker sammen stolen går det sikkert fint, men det er ikke lov til og ta den med hel inn... du får den ikke inn gjennom døra en gang.!

 

"Ta med deg det du trenger

Forholdene ombord i våre tog er lagt til rette for at du i størst mulig grad kan ta hånd om egen reisebagasje. Du kan fritt ta med deg inntil 30 kg som håndbagasje." - NSB

 

Er det langt fra togstasjonen til hallen ? Er det en gåtur eller må taxi til?

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...