Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan bygge i høyden, men ikke over andres plasser. Jeg tar med en sag, i tilfelle dere plasserer hylla ved siden av meg.

Men! I fjor (Ja, nå kan vi faktisk si det =D ), så måtte vi dytte noen litt bort fordi de hadde tatt plass fra oss. Vår hylla var ~5cm under plassen vi hadde (155cm ca), og fikk ikke plass. Så det er ikke alltid vi med hyller som tar for stor plass!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
tuller du?! så bra kansje jeg kan dra! :D men er det aldersgrense?:p

Nei, i utgangspunktet ikke, men du må være til stand til og ta vare på deg selv.

Husker jeg ikke feil må du ha underskrift fra foreldre/myndig person hvis du er under 13 år.

Lenke til kommentar

Nei, i utgangspunktet ikke, men du må være til stand til og ta vare på deg selv.

Husker jeg ikke feil må du ha underskrift fra foreldre/myndig person hvis du er under 13 år.

ok:P jeg blir 14 under TG i år trur jeg xD

Lenke til kommentar

Nei, du må ha underskrift om du er under 16år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei, du må ha underskrift om du er under 16år.

Ahh, da var det jeg som husket feil :)

Lenke til kommentar
Har bilettene kommet ut enna? Har skjekket på PTN fa nt ikke noe

Men for faen da..

Leser lenger opp på siden, eller på førstesiden så ser du at det er INGEN som vet når de kommer ut.

50% av denne tråden inneholder dette spørsmålet.

Halo jeg har da for faen lest førsteposten. Ville bare spørre om noen viste noe mer. Ingen grunn for å bli så sur da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
de pleier og komme ut i desember ikke sant? men det har jo vært mye snakk om at det ikke skal være TG i år :(

Det blir TG i år, det er bekreftet.

Det stemmer at bilettene har pleid og komme i desember, så de er trege i år.

Jeg for min del bryr meg ikke så mye om det, jeg har smurt meg med tålmodighet. Bilettene kommer når de kommer.

Lenke til kommentar
de pleier og komme ut i desember ikke sant? men det har jo vært mye snakk om at det ikke skal være TG i år :(

Tror ikke du helt har følgt med i timen. :) Det er momssaken som har truet TG, men den saken vant de for en liten stund siden nå, og dermed er det krystallklart at det blir TG fremover. :)

Lenke til kommentar
Virker som årets TG henger litt etter, mye mulig det er på grunn av momssaken og at de derfor henger etter tidsskjema?

Håper bare ikke TG'09 vil bære stor preg av dette..

Er bare billettene som er litt forsinket enda, men salget starter når det er klart.

Jeg hadde hvertfall neppe blitt med i crew om det ikke hadde blitt noe.

Bare å følge med på Gathering.org. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...