Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laptop funker helt fint det? Stod nesten hele tiden. Kompisen min hadde også laptop. Funker great!

Jeg har bare laptop så tok med det. Stasjonær hadde også vært fett. Men prioriterte en bærbar.

Btw. Omg ikke sikkert jeg skal i år! Skal kanskje en tur til Sudan i steden.

Lenke til kommentar
Hvordan ville være den este måten å gjøre alt på, si his man feks kommer fra Belgia og skal på TG?

Med fly osv.. Pc'n veier vel ofte mer enn 20 kg?

Det beste svare på det spørsmålet vil du kunne få på TG sitt forum. Det er flere fra utlandet som er på det forumet, og vet at det er flere som reiser med fly.

Lenke til kommentar
1. Sende den piece by piece

2. Plukke den fra hverandre, pakke alt pent i en egen koffer, bygge den opp igjen på LANet. Gjort selv med mitt kompressorkjølte beist - funker knall

2. Skaffe seg en bærbar

Man kan jo sende den hel også - er dog litt usikker på hvordan dette er fra utlandet, men burde ihvertfall gå bra om man benytter seg av for eks. DHL. Har sendt hele stasjonære en del innenlands (minus harddisk), har gått helt ok - og faktisk ikke så dyrt heller.

Lenke til kommentar
Er det noen gang blitt stjålet en Laptop på TG?

Ja.

Uff - er så ufattelig kjedelig med slike folk som skal ødelegge så jævlig for andre. Men man må vel nesten regne med slikt på et såpass stort lan. Har bevitnet noen som prøvde å stjele et tastatur på et lan med (>50), det endte med lynsjing og bad i olje og fjør ...

Lenke til kommentar

:p - var faktisk en som stjal en pc i inngangen til et lite lan i fjor (>200 stk), han ble hengt opp ned fra den eine buska som stod ute på gårsplassen, og ble selvfølgelig "bannet" fra lanet i all framtid! og DET er ganske lang tid! :p

Men man kan vell ikke forvente at på et lan med 5000 stk, at ingenting blir stjålet... :-/

Lenke til kommentar
1. Sende den piece by piece

2. Plukke den fra hverandre, pakke alt pent i en egen koffer, bygge den opp igjen på LANet. Gjort selv med mitt kompressorkjølte beist - funker knall

2. Skaffe seg en bærbar

Man kan jo sende den hel også - er dog litt usikker på hvordan dette er fra utlandet, men burde ihvertfall gå bra om man benytter seg av for eks. DHL. Har sendt hele stasjonære en del innenlands (minus harddisk), har gått helt ok - og faktisk ikke så dyrt heller.

Man kan vel også sende den som spesialbagasje på flyet. Det koster nok litt mer, men jeg husker jeg sendte trombona mi slik når jeg spilte i korps :p

Lenke til kommentar

Eneste du betaler for når du bestiller "spesialbagasje" med fly, er et klistermerke som det står forsiktig på -.- , Sendte pc'en min med "spesialbagasje" og skjermkortet var like knust som forrige gang jeg sendte den uten "spesialbagasje"...

EDIT: jeg driter i kabinettet :p - bordmonterer den på antistatisk matte ^^,

Endret av Famen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...