Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt tilfeldig hvor du havner i køen så lenge du melder deg på før selve billettsalger har startet. Jeg tror jeg fikk kjøpt billett etter 3-4 dager i fjor, men jeg husker ikke hvilken plass i køen jeg landet på. Det har vel aldri skjedd at de som husker å melde seg på lotteriet ikke får tak i billett, så du trenger nok ikke å engste deg.

Lenke til kommentar

Noen som vet når bilet... nei, akkurat :D

 

Er litt lysten på TG i år, er forsåvidt TG-jomfru. Har ikke dratt før av diverse praktiske årsaker, men nå bor jeg såpass nærme, samt at jeg er motorisert med stor bil - ergo er jeg gått tom for unnskyldninger. Spørsmålet nå blir vel hvorvidt jeg skal ta med hele "Launch Control", eller om det holder med laptopen.

Lenke til kommentar

Reiser fra selveste nordland med tog, og skal ha med meg det meste av pikkpakket mitt (brodern sier at jeg kunne ha styrt hele romferge oppskytningen hvis jeg ville), og da er det en del ting jeg skal drasse på :p - må finne på en god løsning for dette.

 

Og btw, jeg kommer med en kompis, er det noen som kjører fra tog stasjonen på hamar, som kunne tenke seg selskap av to fyrer med masse rart stasj? :p

 

Pakkelisten min:

 

lydmikser

hodetelefoner

skjerm

data

minnekortleser

mus / 2 stk

tastatus / 2 stk

kamera

mikrofoner / 2 stk

div kabler

mobiltelefon / 2 stk

battery / kjøper jeg dær nede

.. To be continued med div klær ^^,

Lenke til kommentar
Noen som vet når bilet... nei, akkurat :D

 

Er litt lysten på TG i år, er forsåvidt TG-jomfru. Har ikke dratt før av diverse praktiske årsaker, men nå bor jeg såpass nærme, samt at jeg er motorisert med stor bil - ergo er jeg gått tom for unnskyldninger. Spørsmålet nå blir vel hvorvidt jeg skal ta med hele "Launch Control", eller om det holder med laptopen.

Lappis duger nok ikke nei. :D

 

Har selv et beist av en stasjonær maskin på sikkert godt og vel 40-50kg++, og en bærbar desktoperstatter (18,4"), hvem som skal bli med på TG er ikke vanskelig. Begge! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...