Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Sovna forran PC'n med beina strakt ut oppå baggen, som lå under pulten. Hodet lå på tastaturet, brukte 20 min på og sette meg skikkelig opp igjen når jeg våkna^^... (trykka på på pow' knappen da, så mista ikke mer en 17min gaming...

Tenk på all den tiden dere kaster bort ved og drive med disse madrassene deres :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må da være usedvanlig vanskelig å finne en liggeplass?

Er jo usedvanlig vanskelig å finne en soveplass til kun en person og et lite teppe. Ja ivhertfall før jeg fant noen gode og "hemmelige" sovesteder som ikke mange tenkte over.

Med maddrass så må en vel legge seg i 10'tiden for å finne seg en soveplass.

Lenke til kommentar
Legger du det før kl 2 så er det som regel greit, de fleste bruker 3 tiden til å legge seg, jeg og kompisen min la oss 11-12 tiden i fjor og fikk gode plasser :)

Men det skjer ikke at jeg legger meg så tidlig, og når jeg da legger meg i 4-7 tiden er det alltid FULT på tribunen!

Så da er det bare å legge seg å sove ved plassen sin, eller på gulvet, for å så bli kastet bort etter 1 time. Syns de burte gjøre noe for å få flere soveplasser..

Har hørt om sovetelta, men der skal det visst lukte fis, og det er visst ofte fult, så jeg pleier ikke ha annet valg enn å legge meg på PC-plassen eller på gulvet..

Lenke til kommentar
Legger du det før kl 2 så er det som regel greit, de fleste bruker 3 tiden til å legge seg, jeg og kompisen min la oss 11-12 tiden i fjor og fikk gode plasser :)

Men det skjer ikke at jeg legger meg så tidlig, og når jeg da legger meg i 4-7 tiden er det alltid FULT på tribunen!

Så da er det bare å legge seg å sove ved plassen sin, eller på gulvet, for å så bli kastet bort etter 1 time. Syns de burte gjøre noe for å få flere soveplasser..

Har hørt om sovetelta, men der skal det visst lukte fis, og det er visst ofte fult, så jeg pleier ikke ha annet valg enn å legge meg på PC-plassen eller på gulvet..

Det lukter ikke fis, det lukter diesel fordi de ikke fikk varmeren til å fungere, ikke er det fullt heller. Du burde heller prøve det enn å sitte med fordommer mot det. Og hvis du ikke vil legge deg så tidlig så er det jo ditt problem at du ikke får noe god plass å sove på.

Lenke til kommentar

Det lukter ikke fis, det lukter diesel fordi de ikke fikk varmeren til å fungere, ikke er det fullt heller. Du burde heller prøve det enn å sitte med fordommer mot det. Og hvis du ikke vil legge deg så tidlig så er det jo ditt problem at du ikke får noe god plass å sove på.

Det med fislukta vet jeg ikke noe om, men i fjor var det såpass fult at man ikke kunne tråkke der inne engang.

Lenke til kommentar
Merkelig at jeg og kompisen min hadde god plass da. Men så la vi oss 12-1 tiden for å slippe rushet også. Skjer jo ikkenoe etter 1 uansett.

Det er jo da de fleste spiller da, flest servere oppe på css cz 1.6 osv da,,,

Mange som går rundt på den tida også, så blir endel sosialt også.. :)

hvorfor legge dere kl 12? står dere opp i tre tida da? da alle andre legger seg?..

Man blir jo ikke kasta bort når man sover på plassen sin da, bare man ikke sover under den.

Lenke til kommentar
Merkelig at jeg og kompisen min hadde god plass da. Men så la vi oss 12-1 tiden for å slippe rushet også. Skjer jo ikkenoe etter 1 uansett.

hvorfor legge dere kl 12? står dere opp i tre tida da? da alle andre legger seg?..

Man blir jo ikke kasta bort når man sover på plassen sin da, bare man ikke sover under den.

Altså, jeg gidder ikke spille CS, med mindre noen fra rekka er med å gjør det. Alt sceneshow slutter ved den tiden. Bedre å få med seg TG sitt program på dag og kveldstid, enn å sitte å whine foran skjermen mens tastaturet ditt sakte men sikkert misterknapper.

Det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Altså, jeg gidder ikke spille CS, med mindre noen fra rekka er med å gjør det. Alt sceneshow slutter ved den tiden. Bedre å få med seg TG sitt program på dag og kveldstid, enn å sitte å whine foran skjermen mens tastaturet ditt sakte men sikkert misterknapper.

Det er nå min mening.

Syns litt av sjarmen med tg er å være blodsent oppe og nesten ikke sove i det heletatt.

Er så sykt deilig når man kommer hjem og kan sove i 15 timer i strekk! :D

Lenke til kommentar

Det har ikke nødvendigvis så mye med opplagthet å gjøre da. Men hvilke tider på døgnet man er våken på.

Heller å legge seg kl 3 og stå opp kl 10, enn å legge seg kl 12 på natta og stå opp klokka 7 for eksempel. Er jo "dritkjipt" på morgenen uansett.

Nei jeg synes man mister mye av TG om man legger seg som vanlig. Sov heller lengre. TG er jo nesten dødt på morgene i forhold til kvelden (ikke så sjokkerende :p)

Da bruker jeg heller litt lengre tid på å finne meg et sovested.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...