Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Ja hei alle sammen :)

Det var noe jeg lurte på angående stepmania konkurransen.

1. Jeg bruker laptop til å spille med, og jeg klarer ikke å bruke andre tastaturer. Er det lov å bruke sin egen laptop til konkurransen? Eller vil vi få utdelt et tastatur med veldig lave taster som vi kan få litt tid til å øve oss inn på?

2. Når starter innledningsrundene? Jeg syns å huske at man kunne spille dem fra hjemme av. Hvilke sanger er det da man skal konkurrere i, og når får vi vite dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Meg og en kompis skal dra på neste treff, i april. Første gangen jeg er der, fordi det er så langt unna. Håper bare jeg greier å få pcen stabil, der kjipt å sitte der med en gåen pc.

Jepp kompisen min sin PC gikk til h den andre dagen. Han hadde det "morsomt" han :p

Lenke til kommentar
Meg og en kompis skal dra på neste treff, i april. Første gangen jeg er der, fordi det er så langt unna. Håper bare jeg greier å få pcen stabil, der kjipt å sitte der med en gåen pc.

Jepp kompisen min sin PC gikk til h den andre dagen. Han hadde det "morsomt" han :p

Det er jo MYE annet å gjøre enn bare og sitte ved pc'en, hvis du er litt kreativ og er med på alt, så er det ikke noe problem og være på tg uten pc...

Lenke til kommentar

Det er jo MYE annet å gjøre enn bare og sitte ved pc'en, hvis du er litt kreativ og er med på alt, så er det ikke noe problem og være på tg uten pc...

Veldig enig. Jeg hadde riktignok pc under hele tg08, men den er forjævlig treg og såvidt verdt det. Jeg brukte det meste av tiden på å gå rundt og hilse på folk jeg kjenner(jaok, og spille stepmania. :thumbup: )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Finner vi ut hvor my det koster før billettsalget, eller er det klart nå? jeg skal bestille billetter for 6 andre, men da må jeg ha pengene på forhånd, derfor er det kjekt å vite ;)

Vi får vite hvor mye billettene koster før du står i kø.

Du får forresten ikke kjøpt billetter for 6 andre, da hver person maks kan bestille 5 billetter.

Lenke til kommentar

Blir jo litt som å dra på roskilde uten ører. Det er jo annet å gjøre, som feks se, men litt av sjarmen går jo vekk når man ikke kan høre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
okay, takker.

hvis det er maks 5 billetter, må jeg få en annen til å bestille noen av dem ^^

når kommer billettene for salg, er det klart enda?

Det vet vi ikke enda, men skal de følge mønsteret som har vært de siste årene ser vi nok at bilettene blir lagt ut for salg i slutten av desember/på nyåret en gang

Lenke til kommentar

Hmm.. Har ikke sett fnurten av noe billettsalg til TG09 i det hele tatt jeg?

Har vært innom Partyticket og TG-sida hver dag de siste to ukene?

Er det ingen "offisiell" update å få på når de skal starte med billettsalget? De pleier da virkelig å starte 1. Desember? :hmm:

At det skulle være utsolgt er bare pølsevev, skulle de da ha klart å legge ut billettene og blitt utsolgt på noen sekunder da eller? Heller tvilsomt da de normalt ikke er utsolgt før FLERE uker etter at billettene først blir lagt ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...