Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen vet, det var jo en drastisk prisøkning sist år på ca 200kr fra de vanlige rundt 600kr.

Men nå som moms saken er ute av verden hvem vet? Det var vel noe om at de ikke slapp mva på innleid utstyr ol.(?) så kan godt hende de må sette prisen opp pga det, men så samla de jo inn 200kr ekstra sist TG fra hver deltager for og gjøre seg klare for moms saken. Disse skulle eventuelt brukes til et bedre neste TG med bedre underholdning, og reduserte priser(?)

Har satt meg et merke om at det er smart å gå inn på gathering.org rundt den 1. desember.

Syns og huske at dette var den perioden bilettene ble lagt ut for salg i fjor?

Ingen vet helt når, men bare og logge inn på Gath dagelig det :p

:love: denne tråden og TG :D

gleder meg, og foreldra mine er nokså bestyrta over at jeg bare har satt julaften som et "YES!, nærmere TG!" merke,,, som alle høytider tydligvis også har blitt :)

Lenke til kommentar
Noen som har noe bra svar på når vi får vite når vi kan bestille billetter og når vi vet hvor mye det vil koste? :)

Nei, ikke engang ledelsen for TG. Ingen har satt noen dato på det, ikke engang gud. :)

Kommer vell for salg i desember en gang. Billettene koster vell 800-850kr eller noe slikt(?)

Nei, skal ikke koste så mye. Den prisen var pga momsen, men det er ikke lenger nå.

Lenke til kommentar
Er innom gathering.org hver eneste dag nå, i tilfelle billettene blir lagt ut den dagen :D

??

Du husker vel at det er lotteri? Først er det lotteri, før billettsalget. Og lotteriet kommer sannsynligvis til å få en dato. Lotteriet fungerer slik at man melder seg på, og når billettsalget starter/lotteriet slutter, så får man en tilfeldig plass i køen. De som ikke melder seg på i lotteriet kommer automatisk sist. Dessuten kommer ikke lotteriet til å starte på en stund, så det er egentlig ikke noe poeng å gå innom gathering.org nå for det du nevner.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Hvorfor var DU oppe så seint?

Fordi DU snakket alt for mye om TG, og fikk meg i gang og jeg ikke klarte annet enn å planlegge hver minste detalj fra hylle til kebabsjappe.

Merker den tendesen her også ja ;)

Rent skadelig og være på den tråden her for mye :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924

halloen. bare lurer, er TG verdt og dra til? å bør du kjenne noen fra før av?

Har lurt en del på og stikke dit, men har aldri gjort det bare. er pc-bygger-modder-delevis;klokker..

Hva skjer der egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...