Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, kanskje du burde vurdere å stå nærmere resten? :D

Næh, jeg liker å være...outstanding ;)

Neida, det var jo fordi skrotpungen med kamera stressa meg ved å ta bilder før jeg kom på plass. Da ble det sånn. Ikke skyld på meeeeg.

Vi sikler allerede på neste års anlegg:

Skjer med orange fancy stoler, da? Hehe :b

Lenke til kommentar
De er nok mer fancy, men når jeg tenker meg om, tror jeg ikke de er så sabla ålreite å hvile baken på i fem dager. Til tross for den flott fargen =/

Nei, takke seg til egen kontorstol. Da sitter man ihvertfall behagelig den tiden :)

Lenke til kommentar

Akk, Breidablik, du er så blendet av den orange skjønnheten at du ikke kan tenke klart! Her må man tenke litt på kroppen sin også, og den ødelegger man mer enn nok på TG, om man ikke skulle sitte på snåle stoler fra verdensrommet 0.o

Kontorstol er nok best, ja, clvn, men det er ikke alle som har det. Jeg sitter på senga eller toweret hjemme, jeg. No shit. Sparer plass ^^

Lenke til kommentar
Kontorstol er nok best, ja, clvn, men det er ikke alle som har det. Jeg sitter på senga eller toweret hjemme, jeg. No shit. Sparer plass ^^

Haha, og jeg sitter i sofaen ved et provosorisk skrivebord som er laget av en liten treplate og to pappesker. Skjermen står på en stor skohylle. Kontorstolen min står alene, for den mangler et skrivebord. Vakkert å flytte, eller hva? :D

Men ok, nok OT fra min side

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...